0919-8014360

ساعت پاسخگویی – 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

پاسخگویی از ساعت 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار
نشانه های اعتیاد به گل

نشانه های اعتیاد به گل (لیست کامل علائم) – 1403

نشانه های اعتیاد به گل

گل یا همان ماری جوانا که یکی از مواد مخدر بسیار خطرناک و پر آسیب به حساب می‌آید، اثراتی را بر جسم و روان فرد مصرف کننده به جای می‌گذارد. برخی از نشانه های اعتیاد به گل عبارت اند از:

  1. سرفه‌های شدید به همراه خلط.
  2. تپش قلب.
  3. ایجاد حملات پانیک.
  4. احساس اضطراب و استرس بالا.
  5. کم شدن میزان بزاق دهان.
  6. کاهش قدرت حافظه.
  7. گیج رفتن سر.
  8. سردرد.

جهت دریافت مشاوره فوری درباره نشانه های اعتیاد به گل با شماره تلفن 09198014360، تماس حاصل نمایید.
تیم مشاوران کوهیار آماده راهنمایی شما هستند.

کمپ ترک اعتیاد
از جمله نشانه های اعتیاد به گل می‌توان به حملات ترس، استرس، مشکلات قلبی، بالا و پایین شدن وضعیت خلق و خو، خشکی دهان، اختلالات روانی و ... اشاره کرد.
از جمله نشانه های اعتیاد به گل می‌توان به حملات ترس، استرس، مشکلات قلبی، بالا و پایین شدن وضعیت خلق و خو، خشکی دهان، اختلالات روانی و … اشاره کرد.

از کجا بفهمیم یکی گل میکشه؟

نمی‌توان بگوییم که همه نشانه های اعتیاد به گل در تمامی مصرف کنندگان یکسان است زیرا بسته به نوع و مقدار مصرف، سن و بیماری‌های زمینه‌ای فرد و بسیاری از فاکتورهای دیگر، علائم متفاوت خواهد بود.

در پاسخ به این سوال که از کجا بفهمیم یکی گل میکشه؟ جا دارد بگوییم نشانه‌هایی نظیر از یاد بردن وقایع، احساس گرسنگی مفرط، سرفه‌های عجیب، به هم ریخته شدن نظم خواب، مضطرب و نا آرام بودن از جمله مهم‌ترین و رایج‌ترین موارد هستند.

نکته مهم این است که با وجود نشانه های اعتیاد به گل ، باز هم نمی‌شود نتیجه قطعی گرفت زیرا ممکن است عوامل دیگری در بروز این علائم تاثیرگذار باشند.
بهترین شیوه تشخیص اعتیاد به گل یا هر مخدر دیگری، مشورت با پزشک و انجام آزمایشات طبق دستور متخصص است.

حالت چشم بعد از کشیدن گل؟

اگر از جمله افرادی هستید که به یکی از اطرافیان خود در زمینه استعمال گل شک کرده‌اید، می‌توانید در مرحله اول با دقت در چشم‌های او به نتایج حدودی برسید ولی در نهایت مهم است که پزشک متخصص تشخیص مصرف مواد مخدر گل را بدهد. حالت چشم بعد از کشیدن گل به این صورت است که به شدت قرمز می‌شود تا حدی که می‌گویند چشمان او خون افتاده است.

قرمزی و خون افتادگی چشم از جمله نشانه های اعتیاد به گل است.
قرمزی و خون افتادگی چشم از جمله نشانه های اعتیاد به گل است.

علائم خماری گل چیست؟

به عنوان معرفی یکی از مهم‌ترین علائم خماری گل می‌توانیم به اشتیاق برای دریافت مواد مخدر پر قدرت‌تر اشاره کنیم. معمولا یکی از نشانه‌های اعتباد به گل و خماری این است که فرد تمام سعی خود را می‌کند تا مخدری قوی‌تر را مصرف کند چون گل دیگر توانایی ارضای نیازهای او را ندارد.

یکی دیگر از علائم خماری گل این است که فرد مصرف کننده بسیار پرخاشگر، بی قرار، تند مزاج و تحریک پذیر می‌شود.

کج رفتاری، تندخویی، عصبانیت، پرخاشگری، نیاز به دریافت مخدر گل در اندازه بیشتر و نشانه‌های این چنینی از علائم خماری گل هستند.
کج رفتاری، تندخویی، عصبانیت، پرخاشگری، نیاز به دریافت مخدر گل در اندازه بیشتر و نشانه‌های این چنینی از علائم خماری گل هستند.

بهترین روش برای ترک گل + مشاوره رایگان

امروزه شیوه‌های مختلفی را از طریق تبلیغات برای درمان اعتیاد به گل معرفی می‌کنند و با جملات وسوسه‌انگیز، فرد را به مسیری اشتباه هدایت می‌نمایند ولی در نهایت، نتیجه‌ای بدتر از اعتیاد را برجای می‌گذارند.

بهتر است بگوییم بهترین روش برای ترک گل که کمترین میزان ریسک و بیشترین شانس موفقیت را داشته باشد، کسب مشاوره از پزشک متخصص و شروع روند درمان با نظارت تیم درمانی حاضر در مراکز ترک اعتیاد تخصصی است زیرا دارو درمانی، سم زدایی، روان درمانی و سایر مراحل به طور اصولی انجام می‌شوند.

در این موقعیت، پزشکان با در نظر گرفتن شرایط جسمی و ذهنی هر مددجو، متد درمانی مختص هر فرد را تشخیص می‌دهند و تجویز می‌نمایند و فرد را در مناسب‌ترین شرایط اقامت به همراه بالاترین میزان خدمات باکیفیت قرار می‌دهند.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره نشانه های اعتیاد به گل و بهترین روش ترک آن می‌توانید با شماره 8014360-0919 تماس حاصل فرمایید.

اگر مایل به اخذ مشاوره حضوری از متخصصین تیم کوهیار می‌باشید، به نشانی زیر مراجعه نمایید:
تهران پارس، فلکه دوم (بین دوم و سوم)، خیابان 182 رحیمی طارمی، نبش کوچه مظفری، پلاک 55.

آیا مقاله نشانه های اعتیاد به گل (لیست کامل علائم) – 1403 مفید بود؟
تیم کوهیاز آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما است.

5/5 - (1 امتیاز)

مروری بر مقالات کاربردی