0919-8014360

ساعت پاسخگویی – 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

پاسخگویی از ساعت 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار
مدت زمان لازم برای ترک متادون

مدت زمان لازم برای ترک متادون + برترین روش 1403

مدت زمان لازم برای ترک متادون

مدت زمان لازم برای ترک متادون برای همه مددجویان ثابت نیست زیرا عواملی نظیر شرایط سنی، مقدار دوزی که هر فرد استفاده کرده، بالا یا پایین بودن وزن بدن و …، روی این مدت زمان تاثیر می‌گذارند.

در کل، روند ترک متادون ممکن است به 21 روز الی چند ماه زمان نیاز داشته باشد ولی در موارد مختلف این عدد متغیر است.

جهت دریافت مشاوره فوری در زمینه مدت زمان ترک متادون با شماره تلفن 09198014360، تماس حاصل نمایید.
تیم مشاوران کوهیار آماده راهنمایی شما هستند.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران
مدت زمان لازم برای ترک متادون در هر شخص متفاوت است به و عواملی نظیر شرایط سنی، وزن بدن، مدت زمان و حجم استفاده و ... بستگی دارد.
مدت زمان لازم برای ترک متادون در هر شخص متفاوت است به و عواملی نظیر شرایط سنی، وزن بدن، مدت زمان و حجم استفاده و … بستگی دارد.

هر کدام از روشهای ترک متادون چقدر زمان میبرند؟

روشهای ترک متادون عبارت اند از ترک در خانه، مراجعه به مراکز ترک اعتیاد دولتی، بستری شدن در کمپ خصوصی با امکانات vip. مدت زمان لازم برای ترک متادون در هر کدام این موارد متفاوت است و در این بخش به این موضوع می‌پردازیم.

  1. مدت زمان لازم برای ترک متادون در خانه
    ترک با این روش تقریبا طولانی است چون امکانات محدودی در آن وجود دارد و پزشک متخصص به طور کامل وضعیت مددجو را تحت نظر قرار نمی‌دهد. بنابراین ممکن است مسیر درمان به اشتباه طی شود و دوباره‌کاری رخ دهد و در نهایت، زمان زیادی تلف شده و نتیجه مطلوبی به دست نیاید.
  2. حداقل زمان زمان لازم برای ترک متادون در مراکز دولتی
    این مورد نیز تا حدودی طولانی است زیرا به دلیل حضور تعداد زیادی از مددجویان، خدمات و مراقبت‌های مورد نیاز به طور کامل و باکیفیت برای همه ارائه نمی‌شود و ممکن است دوره درمانی نصفه و نیمه باقی بماند یا مددجو دوباره تصمیم به مصرف بگیرد.
  3. زمان لازم برای ترک متادون در کمپ‌های خصوصی
    نسبت به سایر روش‌های ترک کوتاه‌تر است به این دلیل که امکانات در بالاترین کیفیت ارائه می‌شوند، نظارت 24 ساعته تیم درمانی وجود دارد و بروزترین و سریع‌ترین متودهای درمانی روی مددجو پیاده می‌شود. همه این‌ها دست به دست هم می‌دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت، مددجو به روزهای پایانی دست و پنجه نرم کردن با اعتیاد برسد.
هر یک از روش های مختلف ترک متادون، به مدت زمان خاصی نیاز دارند ولی مطمئن‌ترین آن‌ها که از طریق آن در زمان نیز به شدت صرفه جویی می‌شود، بستری شدن در مرکز خصوصی است.
هر یک از روش های مختلف ترک متادون، به مدت زمان خاصی نیاز دارند ولی مطمئن‌ترین آن‌ها که از طریق آن در زمان نیز به شدت صرفه جویی می‌شود، بستری شدن در مرکز خصوصی است.

کدام روش ترک متادون ایمنی بهتری دارد؟

بهترین روش ترک متادون که بالاترین میزان ایمنی را دارد، روشی است که در آن مراقبت‌های لازم به طور شبانه روزی انجام شود، مناسب‌ترین داروها تجویز شوند، درمان جسمی و روانی صورت گیرد، تفریحات جذاب در کنار اقامت دلپذیر و راحت وجود داشته باشد، مددجو در کنار سایر افراد با وضعیت مشابه قرار بگیرد، متخصصین روزانه وضعیت افراد را مورد بررسی قرار دهند و …

همگی این‌ها با حضور پیدا کردن و بستری شدن در یک مرکز ترک اعتیاد خصوصی با امکانات و خدمات vip امکان پذیر خواهد بود.

در مراکز خصوصی، ترک به طور تدریجی و تا 50 روز در اکثر موارد انجام می‌شود. به صورتی که در روزهای اول، دوز متادون را تا 30 میلی گرم پایین آورده و بعد هر 7 روز این دوز را 5 میلی گرم کاهش می‌دهند تا مقدار دوز وارد شده به 20 میلی گرم برسد. این روند تا جایی پیش می‌رود که دوز مصرفی به 0 برسد.

مدت زمان لازم برای ترک متادون از طریق کدام روش کوتاه‌تر است و ایمنی بیشتری دارد؟ ترک در کمپ خصوصی به دلیل حضور متخصصین، کمترین زمان را می‌گیرد و شانس ترک کامل را بسیار بالا می‌برد.
مدت زمان لازم برای ترک متادون از طریق کدام روش کوتاه‌تر است و ایمنی بیشتری دارد؟ ترک در کمپ خصوصی به دلیل حضور متخصصین، کمترین زمان را می‌گیرد و شانس ترک کامل را بسیار بالا می‌برد.

آیا مدت زمان ترک در هزینه ها تاثیر دارد؟

به طور معمول نباید مدت زمان لازم برای ترک متادون بر هزینه‌ها تاثیری بگذارد ولی قوانین هر یک از مراکز متفاوت است و برای کسب اطلاعات دقیق راجع به هزینه‌ها باید با مرکز مورد نظر در ارتباط باشید و از مسئولین آن‌ها در این باره سوال بپرسید.

جهت دریافت اطلاعات دقیق درباره هزینه ترک متادون در کمپ خصوصی کوهیار با شماره 09198014360 تماس حاصل فرمایید.

مشاوره ترک متادون با کارشناسان کوهیار

کسب مشاوره ترک متادون پیش از شروع روند درمان می‌تواند شما را نسبت به این مسیر آگاه کند و باعث شود مشاورین و متخصصین مورد نظر اطلاعات مفیدی را درباره وضعیت جسمی و روانی شما به دست آورند تا بهترین شیوه درمانی را تشخیص داده و روی شما پیاده کنند.

اگر مایل به اخذ مشاوره حضوری از پزشکان متخصص تیم کوهیار هستید، به آدرس زیر مراجعه نمایید:
تهران پارس، فلکه دوم بین دوم و سوم، خیابان 182 رحیمی طارمی، نبش مظفری، پلاک 55.

 

آیا مقاله مدت زمان لازم برای ترک متادون + برترین روش 1403 مفید و موثر واقع شد؟

آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه ترک متادون و سایر مواد مخدر هستیم.

4.2/5 - (4 امتیاز)

مروری بر مقالات کاربردی