0919-8014360

ساعت پاسخگویی – 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

پاسخگویی از ساعت 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار
مدت زمان سم زدایی متادون

مدت زمان سم زدایی متادون (راههای دفع و پادزهر) 1403

مدت زمان سم زدایی متادون

مدت زمان سم زدایی متادون تقریبا برای اکثر مددجویان یکسان است و اگر با روش معمول انجام شود، از 10 الی 14 روز به طور حدودی زمان می‌برد.

توجه : با توجه به شرایط جسمی و میزان + دوره مصرف فرد بیمار، این عدد میتواند تغییر کند.

باید توجه داشته باشید که این مدت زمان به معنی کل روند درمانی و ترک کامل نیست بلکه صرفا این دوره برای پاک شدن جسم از سموم است. درمان کلی به مدت طولانی‌تری نیاز دارد زیرا ذهن و روان مددجو نیز باید پاکسازی شود.

جهت دریافت مشاوره فوری در زمینه مدت زمان سم زدایی متادون با شماره تلفن 09198014360، تماس حاصل نمایید.
تیم مشاوران کوهیار آماده راهنمایی شما هستند.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران
مدت زمان سم زدایی متادون در شرایط عادی ممکن است بین 5 الی 7 هفته زمان ببرد.
مدت زمان سم زدایی متادون در شرایط عادی ممکن است بین 5 الی 7 هفته زمان ببرد.

پادزهر متادون چیست؟

شاید عموم افراد داروهایی نظیر بوپرنورفین، کلونیدین، نالترکسون، نالوکسون و … را هنگام ترک متادون مانند آب روی آتش بدانند که تا حدودی می‌تواند تاثیرگذار باشد ولی مهم‌ترین و تاثیرگذارترین پادزهر متادون که شانس رهایی از آن را بسیار بالا می‌برد، این است که جلسات روان درمانی و دارو درمانی را تحت نظر متخصصین حوزه ترک اعتیاد بگذرانید.

به طور کل، از داروهایی نظیر لونیدین، لوفکسیدین، نالترکسون، ایبوپروفن و … جهت خنثی کردن اثر متادون استفاده می‌شود ولی …

نباید به طور خودسرانه و بدون تجویز پزشک از آن‌ها استفاده کنید.
زیرا پزشکان هر یک از این داروها را با توجه به شرایط جسمی مددجو، دوز مصرف، سن و … تشخیص می‌دهد و در صورت مصرف ناآگاهانه ممکن است خطرات جدی‌تری به وجود آورید.

تنها پادزهر متادون که می‌تواند فرد را به طور کامل از اعتیاد رها کند، حضور یافتن در یک کمپ ترک اعتیاد خصوصی و قرار گرفتن تحت نظر پزشکان است.
تنها پادزهر متادون که می‌تواند فرد را به طور کامل از اعتیاد رها کند، حضور یافتن در یک کمپ ترک اعتیاد خصوصی و قرار گرفتن تحت نظر پزشکان است. مدت زمان سم زدایی متادون کاملا به نتایج آزمایشات شما بستگی دارد؟

راههای دفع متادون از بدن + بهترین روش

نوشیدن مایعات فراوان، استفاده از داروهای دفع سموم، مصرف مواد غذایی و میوه‌های سم‌زدا و … از شیوه‌های عمومی برای دفع متادون از بدن هستند. اما آیا بهترین روش همین است؟

یکی از مطمئن‌ترین راههای دفع متادون از بدن این است که با نظارت پزشک از دستورات او پیروی کنید تا به تدریج با کاهش دوز مصرفی در روزها و همینطور در هفته‌های اول ترک، مقدار متادون وارد شده را کم کرده و با رعایت رژیم غذایی نظیر استفاده از مایعات فراوان، مصرف ویتامین‌های مکملی، خوردن غذاهای سالم و … به راحتی این مدت زمان سم زدایی متادون از بدن را طی کنید و نتایج بسیار عالی بگیرید.

برخی از افراد بر این باور هستند که با کاشت ایمپلنت نالتروکسان می‌توانند برای همیشه میل به متادون را شدیدا کاهش دهند و اعتیاد به آن را به طور قطعی ترک نمایند. از آن‌جایی که این شیوه بسیار تخصصی است و به وضعیت جسم و روان هر فردی بستگی دارد، بهتر است با متخصصین حاضر در مراکز ترک اعتیاد مشورت نمایید.

یکی از بهترین راههای دفع متادون از بدن، کسب مشورت از متخصصین این زمینه و بستری شدن در مرکز تخصصی ترک اعتیاد جهت مراقبت‌های ویژه است.
یکی از بهترین راههای دفع متادون از بدن، کسب مشورت از متخصصین این زمینه و بستری شدن در مرکز تخصصی ترک اعتیاد جهت مراقبت‌های ویژه است.

دفع سریع متادون از بدن در خانه ممکن است؟

دفع سریع متادون از بدن در خانه ممکن است شدنی باشد ولی ریسک بسیار بالایی دارد و شانس رسیدن به نقطه رهایی کامل در آن بسیار پایین است زیرا خطرات متعددی مددجو را تهدید می‌کند و فرد متخصصی وجود ندارد که از او مراقبت کند و شرایط را بهبود بخشد.

برای طی کردن مدت زمان سم زدایی متادون از بدن بهتر است حتما با یک متخصص و یک پرستار باتجربه صحبت کنید تا به طور 24 ساعته از شما مراقبت نمایند و یا به یک مرکز ترک اعتیاد خصوصی با امکانات خاص و رده بالا مراجعه کنید تا متخصصین تمامی شرایط شما را در نظر بگیرند و با توجه به آن درمان را آغاز کنند و به طور شبانه روزی پیگیر احوالات شما باشند و از بروز مشکلات و خطرات پیشگیری نمایند.

عاقبت مصرف متادون + اثر متادون بر چهره

مصرف متادون نه تنها تاثیرات بسیار ناهنجاری بر سلامت جسم و روان افراد می‌گذارد، بلکه اتفاقات ناخوشایندی را برای چهره فرد نیز به وجود می‌آورد که همین می‌تواند باعث تضعیف روحیه او گردد.

برخی از این موراد عبارت اند از:

  1. تیره شدن رنگ پوست و از بین رفتن شفافیت آن.
  2. افزایش چروک‌های پوست.
  3. استخوانی شدن صورت.
  4. ریختن مو به طور غیر طبیعی.

با طی کردن مدت زمان سم زدایی متادون در یک کمپ ترک اعتیاد خصوصی می‌توانید سریعا از شر چنین اتفاقاتی خلاص شوید و زندگی جدیدی را شروع کنید.

عاقبت مصرف متادون و تاثیر آن بر چهره.
عاقبت مصرف متادون و تاثیر آن بر چهره.

مشاوره تخصصی ترک با کمترین درد ممکن

مشاوره تخصصی ترک با کمترین درد ممکن در کنار مشاورین باتجربه می‌تواند یک تقویت روحیه برای شما باشد تا با انرژی بیشتر و سطح آگاهی و اطلاعات بالاتری شروع به درمان کنید و نتایج مورد نظر را بگیرید.

اگر مایل به اخذ مشاوره تلفنی از مشاورین متخصص تیم کوهیار هستید، با شماره 09198014360 تماس بگیرید. برای دریافت مشاوره حضوری، به آدرس زیر مراجعه نمایید: تهران پارس، فلکه دوم بین دوم و سوم، خیابان 182 رحیمی طارمی، نبش مظفری، پلاک 55.

آیا مقاله مدت زمان سم زدایی متادون (راههای دفع و پادزهر) – 1403 مفید بود؟

آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

3.9/5 - (35 امتیاز)

مروری بر مقالات کاربردی