0919-8014360

ساعت پاسخگویی – 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

پاسخگویی از ساعت 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار
بهترین روش ترک متادون بدون درد

بهترین روش ترک متادون بدون درد (در خانه یا کمپ؟)

بهترین روش ترک متادون بدون درد چیست؟

آن دسته از افرادی که به مصرف قرص متادون اعتیاد پیدا کرده‌اند و حالا قصد قطع آن را دارند، همیشه به دنبال بهترین روش ترک متادون بدون درد هستند زیرا متوقف کردن استفاده از این قرص، عوارض خطرناک و دردآوری دارد و هیچ فردی مایل به تحمل کردن چنین آسیب‌هایی را ندارد.

جهت دریافت مشاوره فوری با شماره تلفن 09198014360، تماس حاصل نمایید.
تیم مشاوران کوهیار آماده راهنمایی شما هستند.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران

یکی از بهترین روشهای ترک متادون بدون درد و خماری، حاضر شدن در کمپ‌های خصوصی با امکانات تفریحی، پزشکی، روانشناسی، ورزشی، تغذیه‌ای و … است. دلیل آن هم این می‌باشد که پزشکان متخصص در این زمینه، شما را تحت نظر قرار می‌دهند و می‌دانند استفاده از چه داروها، غذاها و تمرین چه ورزش‌هایی برای شما در آن دوره مفید است.

البته ممکن است هزینه‌ای که به همراه دارد، بعضی از افراد را از انتخاب این روش دور کند ولی امکاناتی که در کمپ خصوصی وجود دارد، باعث می‌شود بدون احساس درد، با خیالی آسوده و تحت مراقبت افراد باتجربه، به طور کامل مصرف این قرص را ترک کنید.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار بهترین روش ترک متادون بدون درد را متناسب با شرایط هر فرد در نظر می‌گیرد.
کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار بهترین روش ترک متادون بدون درد را متناسب با شرایط هر فرد در نظر می‌گیرد.

روشهای ترک متادون (نقد و بررسی 7 روش)

1- اولین راهی که برای ترک هر قرص و مواد مخدری به ذهن افراد می‌رسد، ترک در خانه است اما باید آگاه بود که بهترین روش ترک متادون بدون درد در خانه نیست زیرا عوارضی مانند احساس سرگیجه، افسرده شدن، دردهای عضلانی و … را هب همراه دارد و فرد در نتیجه‌ی تحمل نکردن این شرایط، ترجیح می‌دهد دوباره به مصرف متادون برگردد.

2- یکی دیگر از روشهای ترک متادون، حضور در کمپ‌های دولتی است که این مورد هم به دلیل رفتار نامناسب پرسنل آن‌ها، نبود امکانات مورد نیاز و …، فرد را بیشتر اذیت کرده و حتی ممکن است از نظر روانی آسیب‌زا باشد.

3- مراجعه به کمپ خصوصی قطعا مطمئن‌ترین و بهترین روش ترک متادون بدون درد است چون هم از نظر روانی (با مشاوره‌های مختلف، خانواده درمانی، روان درمانی و …) و هم از نظر جسمی (ویزیت توسط خبره‌ترین پزشکان، استفاده از داروهای کمک‌کننده، غذاهای ویژه و …) شخص را درمان کرده و به طور قطعی او را به زندگی پیش از اعتیاد برمی‌گردانند.

ترک متادون در کلینیک

4- ترک در کلینیک هم یک گزینه معقول است ولی بهترین روش ترک متادون بدون درد نیست چون پس از دوره کوتاه درمان فرد را به منزل می‌فرستند، احتمال برگشت شخص به مصرف دوباره بسیار بالا می‌روند و عملا ممکن است در برخی مواقع بی‌فایده باشد.

5- جایگزین کردن داروهای گیاهی مناسب از جمله جینسینگ نیز می‌تواند آسیب کمتری را وارد کرده و ترک متادون را ساده‌تر کند.

6- خیلی از افراد از روش کاهش مقدار مصرف متادون به شکل قدم به قدم و تدریجی استفاده می‌کنند به این صورت که مصرف دارو را طبق نظم خاصی با مشاوره پزشک، کاهش داده و پس از مدتی به صفر می‌رسانند.

7- مصرف داروهای دیگر برای کاهش عوارض ترک متادون می‌تواند این روند را ساده‌تر کند به این صورت که برای هر یک از عوارضی که دارید، با کسب مشورت از پزشک متخصص، دوز مشخصی از داروهای تجویز شده را استفاده کنید.

بهترین روشهای ترک متادون در کمپ خصوصی کوهیار ارائه می‌شوند.
بهترین روشهای ترک متادون در کمپ خصوصی کوهیار ارائه می‌شوند.

مشاوره ترک متادون با کمترین درد ممکن

کمپ خصوصی کوهیار یکی از بهترین مراکز ترک مواد مخدر و داروها است که پس از انجام آزمایش‌های مختلف و ویزیت مراجعین توسط پزشکان متخصص، برای همه آن‌ها مشاوره ترک متادون با کمترین درد ممکن را ارائه داده و با تشخیص بهترین روش ترک متادون بدون درد، دوره درمان را آغاز می‌کند.

آیا محتوای بهترین روش ترک متادون بدون درد (در خانه یا کمپ؟) برای شما مفید بود؟

4.4/5 - (5 امتیاز)

مروری بر مقالات کاربردی