0919-8014360

ساعت پاسخگویی – 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

پاسخگویی از ساعت 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار
در زمان ترک متادون چی بخوریم

در زمان ترک متادون چی بخوریم؟ (قرص، داروی گیاهی) 1403

در زمان ترک متادون چی بخوریم؟

بسیاری از مددجویان از متخصصین می‌پرسند که: در زمان ترک متادون چی بخوریم ؟ توجه به این موضوع ضروری می‌باشد زیرا هنگام درگیر شدن افراد به اعتیاد، خیلی از ویتامین‌ها، مواد مغذی و … مورد نیاز بدن از دست می‌رود و مهم است که در زمان شروع ترک، این مواد دوباره جایگزین شوند و بدن را به حالت طبیعی خود بازگردانند.

جهت دریافت مشاوره فوری در زمینه تغذیه در زمان ترک متادون با شماره تلفن 09198014360، تماس حاصل نمایید.
تیم مشاوران کوهیار آماده راهنمایی شما هستند.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران
در زمان ترک متادون چی بخوریم ؟ برای جبران کمبود ویتامین‌ها و سایر مواد حین اعتیاد، بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید تا برای شما یک رژیم غذایی سالم تجویز نماید.
در زمان ترک متادون چی بخوریم ؟ برای جبران کمبود ویتامین‌ها و سایر مواد حین اعتیاد، بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید تا برای شما یک رژیم غذایی سالم تجویز نماید.

در زمان ترک متادون چه قرصی بخوریم؟

به طور کل، داروهایی نظیر بوپرنورفین، نالوکسن، کلونیدین و … بیشترین میزان استفاده توسط مددجویان را دارند ولی توجه داشته باشید این که در زمان ترک متادون چه قرصی بخوریم ، موضوعی نیست که برای همه افراد یکسان باشد و یک نسخه واحد برای تمامی مددجویان نوشته شود.

فاکتورهای مختلفی نظیر موارد زیر روی تشخیص بهترین دارو تاثیرگذار هستند و در نهایت، پزشک متخصص باید با در نظر گرفتن همه این موارد و به کمک دانش و تجربه‌ای که دارد، بهترین دارو را انتخاب و تجویز نماید:

  1. سن.
  2. وزن.
  3. مقدار مصرف متادون.
  4. مدت زمان درگیری با اعتیاد.
  5. وضعیت فیزیکی.
در زمان ترک متادون چه قرصی بخوریم؟ بهتر است به جای انتخاب داروها به طور ناشیانه، از یک متخصص کمک بگیرید تا او با توجه به شرایط شما بهترین دارو را تجویز کند.
در زمان ترک متادون چه قرصی بخوریم؟ بهتر است به جای انتخاب داروها به طور ناشیانه، از یک متخصص کمک بگیرید تا او با توجه به شرایط شما بهترین دارو را تجویز کند.

برای ترک متادون چه بخوریم درد نکشیم؟

یکی دیگر از سوالات پر تکرار این است که در زمان ترک متادون چی بخوریم درد نکشیم؟ قرص‌های نالترکسون و کلونیدین در اغلب مواقع برای کم کردن شدت علائم نظیر دردهای مفصلی و عضلات و … استفاده می‌شود.

با این حال در ابتدا باید بدانید:
مطمئن‌ترین راه برای درد نکشیدن حین ترک متادون، قرار گرفتن تحت نظر پزشکان متخصص در یک مرکز خصوصی است. حال اگر می‌خواهید در منزل اقدام به ترک نمایید، پیشنهاد می‌شود برای دریافت رژیم غذایی و مکمل‌های تسکین‌دهنده درد با یک پزشک متبحر و باتجربه مشورت کنید تا مناسب‌ترین موارد را با توجه به وضعیت جسمی و روانی شما تجویز کند و بدون ریسک و درد شدید، دوران ترک را به پایان برسانید.

عموما دمنوش‌های گیاهی تاثیرات بسیار عالی در کاهش درد و ایجاد احساس آرامش دارند ولی به دلیل بحرانی بودن شرایط شما، بهتر است برای استفاده از آن‌ها هم با متخصصین مشورت کنید تا عوارض خود آن‌ها وضعیت فعلی‌تان را تهدید نکند.

برای کسب اطلاعات درباره این که در زمان ترک متادون چی بخوریم از جمله داروها، دمنوش‌ها، رژیم غذایی و … می‌توانید از طریق تماس با شماره 09198014360 با متخصصین ما در ارتباط باشید.

در زمان ترک متادون چی بخوریم ؟ در ابتدا باید به جای درمان خانگی به یک مرکز خصوصی مراجعه کنید تا در آن‌جا تیم درمانی داروهای متناسب با شرایط شما را تجویز نمایند.
در زمان ترک متادون چی بخوریم ؟ در ابتدا باید به جای درمان خانگی به یک مرکز خصوصی مراجعه کنید تا در آن‌جا تیم درمانی داروهای متناسب با شرایط شما را تجویز نمایند.

داروی گیاهی برای ترک متادون

استفاده از داروی گیاهی برای ترک متادون با هدف کاهش میزان درد و میل به مصرف دوباره و همچنین با تاثیرگذاری بر ایجاد آرامش، بسیار رایج شده است و حاوی فوائد قابل توجهی می‌باشد نظیر مصرف گیاهانی چون لوندر، بادرنجبویه، زنجبیل، انواع چای‌ها، دمنوش زرشک و …

از آن‌جایی که موقعیت مناسبی برای آزمون و خطا و ریسک ندارید، بهتر است به جای مصرف خودسرانه و ناآگاهانه داروهای گیاهی، از یک نیروی متخصص کمک بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی نماید.

جهت گرفتن بیشترین و بهترین تاثیرات از استفاده داروی گیاهی برای ترک متادون با متخصصین حاضر در مراکز ترک اعتیاد خصوصی مشورت بگیرید.
جهت گرفتن بیشترین و بهترین تاثیرات از استفاده داروی گیاهی برای ترک متادون با متخصصین حاضر در مراکز ترک اعتیاد خصوصی مشورت بگیرید. اینکه در زمان ترک متادون چی بخوریم کاملا به شرایط جسمی شما بستگی دارد و توسط پزشک مشخص خواهد شد.

داروی تسکین درد خماری متادون

عموما به این منظور، از داروهای زیر استفاده می‌شود:

  1. نالترکسون برای کاهش تاثیر ترکیبات اوپیوئیدی بر مغز و کم کردن میزان علائم ترک.
  2. کلونیدین جهت کاستن میزان استرس، تشویش و …
  3. بوپرنورفین برای جلوگیری از پیشرفت علائم.

توجه داشته باشید که استفاده از داروی تسکین درد خماری متادون و سایر مواد مخدر به طور مداوم و بدون نظارت پزشک نه تنها تاثیرات مثبت زیادی نخواهد داشت، بلکه خود آن‌ها می‌توانند باعث ایجاد وابستگی و در نهایت، اعتیاد شوند.

بنابراین، به جای استفاده از داروهای تسکین درد به طور نامعقول و بدون آگاهی نسبت به آن‌ها، بهتر است از اول طبق دستورات تیم درمانی متخصص پیش برویم تا با آگاهی کامل و دقیق نسبت به این که در زمان ترک متادون چی بخوریم میزان درد دوران ترک را به درستی کاهش دهیم.

قرص‌های کلونیدین، نالوکسون، بوپرنورفین و ... در برخی از مواقع هنگام ترک متاذون استفاده می‌شوند ولی حتما باید به دستور پزشک آن‌ها را مصرف کنید.
قرص‌های کلونیدین، نالوکسون، بوپرنورفین و … در برخی از مواقع هنگام ترک متادون استفاده می‌شوند. ولی برای رسیدن به بهترین پاسخ برای سوال در زمان ترک متادون چی بخوریم حتما باید به دستور پزشک آن‌ها را مصرف کنید.

پکیج های ترک متادون توصیه میشود؟

معمولا پکیج های ترک متادون که در فضاهای اجتماعی یا ماهواره تبلیغ می‌شوند، جملات وسوسه‌کننده‌ای را برای تبلیغات می‌سازند و نظر مددجویان را جلب می‌کنند ولی در اکثر مواقع به دلیل ارائه یک سری داروهای یکسان برای همه افراد و عرضه آن‌ها بدون کسب اطلاعات درباره هر مددجو، محصول تایید شده و حرفه‌ای نخواهند بود و متاسفانه در خیلی از موارد تاثیرات آسیب‌زایی را به همراه دارند.

در این میان،
آن دسته از پکیج های ترک متادون که با نظارت تیم پزشکان متخصص و ماهر تهیه شده‌اند و از نظر تاثیرگذاری و کیفیت می‌شود به آن‌ها اعتماد کرد، ممکن است گزینه مناسبی جهت استفاده در کنار درمان اصولی باشند. البته در این شرایط هم نیاز است پکیج مورد نظر را به پزشک متخصص خود نشان دهید تا تداخلات دارویی و … را مورد توجه قرار دهد و در صورت صلاح‌دید او، شروع به استفاده کنید.

آیا مقاله در زمان ترک متادون چی بخوریم؟ (قرص، داروی گیاهی یا …) مفید بود؟

آماده پاسخگویی به سوالات شما درباره این که در زمان ترک متادون چی بخوریم (غذا، مکمل، دارو و …) 1403 هستیم.

4/5 - (8 امتیاز)

مروری بر مقالات کاربردی