0919-8014360

ساعت پاسخگویی – 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

پاسخگویی از ساعت 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار
درمان اعتیاد به مشروبات الکلی

درمان اعتیاد به مشروبات الکلی (بهترین روش) 1403

درمان اعتیاد به مشروبات الکلی

معمولا روش‌های درمان اعتیاد به مشروبات الکلی بر اساس نیاز هر یک از مددجویان مشخص می‌گردد ولی به طور کل مراحلی از جمله مشاوره، سم زدایی، مصرف دارو، پیروی از رژیم غذایی سالم، درمان ذهنی، طب سنتی و سایر شیوه‌ها با توجه به وضعیت افراد انجام می‌شود.

جهت دریافت مشاوره فوری درباره درمان اعتیاد به مشروبات الکلی با شماره تلفن 09198014360، تماس حاصل نمایید.
تیم مشاوران کوهیار آماده راهنمایی شما هستند.

کمپ ترک اعتیاد
پایه‌ی همه مراحل درمان اعتیاد به مشروبات الکلی ، سم زدایی و دارو درمانی در کنار درمان ذهن است که نکته مهم در آن‌ها، زیر نظر پزشک انجام شدن می‌باشد.
پایه‌ی همه مراحل درمان اعتیاد به مشروبات الکلی ، سم زدایی و دارو درمانی در کنار درمان ذهن است که نکته مهم در آن‌ها، زیر نظر پزشک انجام شدن می‌باشد.

داروی گیاهی برای ترک الکل وجود دارد؟

نمی‌توانیم بگوییم که مصرف گیاهان دارویی باعث درمان اعتیاد به مشروبات الکلی می‌شود زیرا برای ترک باید مراحل اصولی از نظر جسمی و روانی را پشت سر گذاشت تا بتوان به طور کامل از اعتیاد رها شویم.

بنابراین، به جای بحث درباره داروی گیاهی برای ترک الکل می‌توانیم از گیاهانی که نشانه‌ها و دردهای ترک را کاهش می‌دهند صحبت کنیم. تعدادی از این داروها عبارت اند از:

  1. گیاه بادرنجبویه.
  2. بابونه.
  3. اسطوخدوس.
  4. ترکیب گیاه مای پاپ با سنبل الطیب و بابونه.
  5. دامیانا.

نکته مهم این است که پیش از اقدام به استفاده از هر داروی گیاهی حتما باید از پزشکان متخصص مشورت بگیرید تا آن‌ها با در نظر گرفتن وضعیت بدن شما و همچنین ویژگی‌های هر گیاه، مناسب‌ترین مورد را معرفی نمایند.

خواندن سوره برای ترک مشروب و سپس پیروی از درمان‌های اشتباهی که افراد غیر متخصص پیشنهاد می‌کنند، به تنهایی شرایط را به وضعیت بهتری نمی‌کشاند. برای درمان قطعی باید همه کارها را به کمک نظرات پزشک متخصص انجام داد.

عوارض اعتیاد به مشروبات الکلی

  1. سیروز کبدی.
  2. نارسایی کبد.
  3. زخم معده.
  4. ملتهب شدن مری.
  5. بالا رفتن فشار خون.
  6. سکته قلبی.
  7. مشکل در ایجاد ارتباط با افراد.
  8. سکته مغزی.
  9. ضعیف شدن عضله‌ها.
  10. تحریک سیستم عصبی.
  11. استرس.
  12. افسردگی.
  13. توهم.
  14. از دست دادن حافظه.

این موارد تعدادی از عوارض اعتیاد به مشروبات الکلی است که بسته به جسم و روان هر فرد، ممکن است برخی از آن‌ها را تجربه کند ولی فرد دیگری، سایر عوارض را در خود بیابد.

مشکلات قلب، کبد، مغز، روان، مری و ... از صدمات ناشی از عوارض مشروبات الکلی هستند.
مشکلات قلب، کبد، مغز، روان، مری و … از صدمات ناشی از عوارض مشروبات الکلی هستند.

بهترین روش درمان اعتیاد به مشروبات الکلی

به جای قطع ناگهانی الکل، خواندن دعا برای ترک مشروب ، پیروی از درمان‌های خود ساخته و غیر اصولی، بهتر است به یک پزشک متخصص مراجعه نمایید تا او با تجربه و دانشی که دارد، روش صحیح درمان اعتیاد به مشروبات الکلی را پس از چک کردن بدن شما تشخیص دهد.

با این کار، نه تنها عوارض ترک بسیار کاهش می‌یابند، بلکه شما با قرار گرفتن زیر نظر تیم پزشکی، بهره گیری از مراقبت‌های شبانه روزی، استفاده از خدمات و امکانات ویژه باکیفیت، مصرف داروهای مطمئن، پیروی از رژیم غذایی درست با نظارت متخصص و بسیاری از موارد دیگر می‌توانید بدون ریسک ترک مشروبات الکلی را با موفقیت به پایان برسانید.

بهترین ویتامین برای ترک الکل

  1. ویتامین B : ترمیم سیستم عصبی و بهتر کردن عملکرد مغز.
  2. ویتامین C : کمک به تقویت سیستم دفاعی و ایمنی بدن برای ادامه دادن به مسیر ترک.
  3. ویتامین D : جبران فقدان این ویتامین که طی اعتیاد به مشروبات الکلی رخ داده است.
  4. ویتامین E : حفظ سلول‌ها در برابر صدمات الکل به بدن.
  5. منیزیم : ترمیم عضله‌ها و نظم دادن به عملکرد آن‌ها.

به این نکته توجه داشته باشید که مصرف هرگونه از این ویتامین‌ها نیز باید با نظارت پزشک انجام شود تا بروز مشکلات احتمالی را کاهش دهد.

اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتر درباره بهترین ویتامین برای ترک الکل هستید، با شماره زیر تماس بگیرید:

0919-8014360

وجود هر یک از ویتامین‌ها تاثیر خاص خود را بر بدن می‌گذارند و به اندازه بودن آن‌ها در بدن هر فردی ضروری است. برای درمان اعتیاد به مشروبات الکلی نیاز است که ویتامین‌های A,B,C و D تامین باشند.
وجود هر یک از ویتامین‌ها تاثیر خاص خود را بر بدن می‌گذارند و به اندازه بودن آن‌ها در بدن هر فردی ضروری است. برای درمان اعتیاد به مشروبات الکلی نیاز است که ویتامین‌های A,B,C و D تامین باشند.

بهترین کمپ برای درمان اعتیاد به مشروبات الکلی

هنگام انتخاب یک مرکز ترک اعتیاد الکل مناسب و قابل اعتماد، باید به خدماتی که ارائه می‌دهد و سطح تجربه و سواد متخصصین حاضر در آن دقت نمایید.

کمپ ترک اعتیاد کوهیار یکی از مراکزی است که با ارائه خدماتی نظیر مشاوره رایگان، جلسه‌های روان درمانی گروهی و خصوصی، در اختیار قرار دادن خدمات تفریحی و اقامتی باکیفیت، کنترل شرایط مددجو به طور 24 ساعته و حضور متخصصین باتجربه توانسته است تعداد زیادی از مددجویان را به زندگی عادی پیش از اعتیاد بازگرداند.

نشانی مرکز درمان اعتیاد به مشروبات الکلی (کوهیار):
تهران پارس، فلکه دوم بین دوم و سوم، خیابن 182 رحیمی طارمی، نبش مظفری، پلاک 55.

آیا مقاله درمان اعتیاد به مشروبات الکلی (بهترین روش) 1403 مفید بود؟
آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)

مروری بر مقالات کاربردی