0919-8014360

ساعت پاسخگویی – 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

پاسخگویی از ساعت 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار
ترک متادون با مشروبات الکلی

ترک متادون با مشروبات الکلی شدنی است؟ + عوارض

ترک متادون با مشروبات الکلی

ترک متادون با مشروبات الکلی نمی‌تواند روش علمی و اثبات شده‌ای باشد زیرا خود الکل سبب اعتیاد می‌شود و استفاده از آن حین ترک اعتیاد سایر مواد مخدر نظیر متادون و …، صرفا ممکن است در برخی از مواقع باعث کاهش شدت عوارض ترک شود. پس از آن، عارضه‌های شدید خود را بروز می‌دهد و وضعیت جسم و روان مددجو را بدتر خواهد کرد.

جهت دریافت مشاوره فوری در زمینه ترک متادون بدون مشروبات الکلی و به طور اصولی با شماره تلفن 09198014360، تماس حاصل نمایید.
تیم مشاوران کوهیار آماده راهنمایی شما هستند.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران
ترک متادون با مشروبات الکلی نه تنها پاسخ مثبتی به همراه ندارد، بلکه سبب بروز مشکلات جدی دیگری نیز می‌شود.
ترک متادون با مشروبات الکلی نه تنها پاسخ مثبتی به همراه ندارد، بلکه سبب بروز مشکلات جدی دیگری نیز می‌شود.

عوارض ترک متادون با مشروب

یکی از بدی‌های ترک متادون با مشروبات الکلی این است که پس از مدتی، عوارض ترک متادون را به طور شدیدتر و حادتری نشان می‌دهد. و موضوع مهم دیگر این است که در این روش، نه تنها اعتیاد به متادون رفع نمی‌شود، بلکه اعتیاد به مشروبات الکلی نیز به مشکلات فرد اضافه خواهد شد و از آن‌جایی که صرفا جسم مورد توجه قرار می‌گیرد، از درمان ذهن چشم پوشی می‌شود. در حالی که روان درمانی یکی از مهم‌ترین بخش‌های ترک اعتیاد است و عدم توجه به آن عملا فرد را از مسیر ترک کامل دور می‌کند.

برخی از عوارض ترک متادون با مشروب عبارت اند از:

  1. ایجاد مشکلاتی در کبد.
  2. اختلالات تنفسی.
  3. مشکلات گوارشی شدید.
  4. اختلال در خواب و استراحت.
  5. بالا رفتن نیاز فرد به مصرف دوباره متادون به دلیل مشکلات جسمی و روانی.
مشکلات گوارشی، کبدی، تنفسی و ... از جمله عوارض ترک متادون با مشروب به حساب می‌آیند.
مشکلات گوارشی، کبدی، تنفسی و … از جمله عوارض ترک متادون با مشروب به حساب می‌آیند.

بهترین روش جایگزین ترک متادون با مشروبات الکلی

از آن‌جایی که الکل شرایط جسم و روان فرد درگیر اعتیاد را به سمت بدتر شدن می‌برد، مهم است بهترین روش جایگزین ترک متادون با مشروبات الکلی را سریعا پیدا کنید. برای این که اطمینان بیشتری نسبت به روش‌های ترک متادون پیدا کنید، بهتر است از افرادی که در این زمینه تخصص دارند کمک بگیرید تا آن‌ها با مورد توجه قرار دادن تمامی جوانب کالبد و روح و روان شما، بهترین تکنیک و متود درمانی را ارائه دهند.

حال برای این که ریسک خطرات ترک را کمتر کنید، می‌توانید اقدام به بستری شدن در یک کمپ خصوصی نمایید تا در آن علاوه بر عمل کردن به برنامه تجویز شده توسط پزشک، 24 ساعته وضعیت خود را در اختیار تیم درمانی قرار دهید، از مناسب‌ترین داروها استفاده کنید، تفریح و سرگرمی در کنار روند درمان داشته باشید و از همه مهم‌تر، هم زمان روح و ذهن خود را نیز از اعتیاد پاک کرده و برای بازگشت به زندگی بدون وابستگی به مواد مخدر آماده شوید.

درمان اصولی زیر نظر گروه‌های درمانی متبحر در یک مرکز خصوصی و استفاده از امکانات و خدمات ویژه آن‌ها می‌تواند به عنوان بهترین روش جایگزین ترک متادون با مشروبات الکلی تلقی شود.
درمان اصولی زیر نظر گروه‌های درمانی متبحر در یک مرکز خصوصی و استفاده از امکانات و خدمات ویژه آن‌ها می‌تواند به عنوان بهترین روش جایگزین ترک متادون با مشروبات الکلی تلقی شود.

مشاوره رهایی کامل از متادون با راهی مطمئن

دریافت مشاوره برای رهایی کامل از متادون با راهی مطمئن، اتفاقات خوبی را در جهت پیدا کردن بهینه‌ترین شیوه درمانی و … رقم خواهد زد. طی جلسات مشاوره می‌توانید تمامی سوالات خود درباره شیوه‌های مختلف به جای ترک متادون با مشروبات الکلی ، داروهای مورد استفاده و … را از متخصص بپرسید و سطح آگاهی خود را بسیار بالا ببرید.

 

در صورت تمایل به دریافت مشاوره تلفتی با شماره 09198014360 تماس بگیرید.

جهت اخد مشاوره حضوری، به آدرس زیر مراجعه نمایید:

تهران پارس، فلکه دوم بین دوم و سوم، خیابان 182 رحیمی طارمی، نبش مظفری، پلاک 55.

 

آیا مقاله ترک متادون با مشروبات الکلی شدنی است؟ + عوارض مفید بود؟

آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

 

4.3/5 - (3 امتیاز)

مروری بر مقالات کاربردی