0919-8014360

ساعت پاسخگویی – 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

پاسخگویی از ساعت 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار
بهترین روش ترک مرفین

بهترین روش ترک مرفین چند روز طول می کشد؟ (1403)

بهترین روش ترک مرفین چیست؟

موفین یکی از مواد مخدر می‌باشد که اعتیاد به آن بسیار ساده است اما از آن‌جایی که استفاده بیش از اندازه مرفین و بدون دستور پزشک، حالات خطرناکی را برای فرد رقم می‌زند از جمله مشکلات جدی قلبی (ایست و حمله قلبی)، از هوش رفتن، پایین آمدن سطح تنفس، به کما رفتن و …، ترک مرفین به یکی از ملزومات جدی در زندگی افراد درگیر اعتیاد به این ماده تبدیل می‌شود.

اما دغدغه تعداد زیادی از افرادی که می‌خواهند مصرف مرفین را قطع کنند، این است که بهترین روش ترک مرفین چیست؟ عاقلانه‌ترین راه برای ترک مرفین حضور در یک مرکز خصوصی با بالاترین امکانات درمانی و تفریحی است تا زیر نظر باتجربه‌ترین پزشکان و روانشناسان متخصص، روند ترک به سادگی پایان یابد.

جهت دریافت مشاوره فوری با تیم تخصصی ترک مرفین با شماره تلفن 09198014360، تماس حاصل نمایید.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران
کوهیار، ارائه دهنده بهترین روش ترک مرفین در تهران.
کوهیار، ارائه دهنده بهترین روش ترک مرفین در تهران.

ترک مرفین چند روز طول می کشد؟

به سوال ” ترک مرفین چند روز طول می کشد؟ ” نمی‌شود به راحتی پاسخ داد زیرا از یک شخص تا شخصی دیگر متغیر است و عوامل مختلفی نظیر سن، شرایط بدنی، مواد مورد استفاده دیگر حین مصرف مرفین، مقدار و بازه زمانی مصرف و … روی مدت زمان ترک مرفین تاثیر می‌گذارند.

اما به طور کل، پس از حدود 12 ساعت مصرف نکردن، علائم آشکار می‌شوند و بعد از گذشت دو روز، بدترین و شدیدترین علائم را شاهد خواهید بود و بالاترین حد بروز علائم را بعد از این دو روز تجربه می‌کنید ولی به تدریج، در شیب به سمت پایین حرکت کرده و کم شدن میزان درد را احساس می‌کنید.

در نهایت، ترک مرفین برای خیلی از افراد در حدود یک هفته انجام می‌شود ولی برای برخی، ممکن است علائم و عوارض ترک تا 6 ماه نیز ادامه یابد.

ممکن است ترک مورفین برای برخی مددجویان 7 روز زمان ببرد و برای برخی دیگر، 180 روز!
ممکن است ترک مرفین برای برخی مددجویان 7 روز زمان ببرد و برای برخی دیگر، 180 روز!

ایا مشروب مرفین را از بدن خارج میکند؟

خیلی از افراد می‌خواهند با رسیدن به پاسخ مثبتی به این سوال که ” ایا مشروب مرفین را از بدن خارج میکند؟ ” اقدام به استفاده از مشروب کنند تا شاید اثرات آن ماده مخدر کاهش یابد ولی جا دارد اینگونه بگوییم که نه تنها مشروب مرفین را از بدن خارج نمیکند، بلکه باعث ترغیب فرد به افزایش مصرف این ماده مخدر نیز می‌شود.

استعمال مشروبات الکلی حس استفراغ و تهوع و همچنین نیاز بسیار زیاد به خواب را ایجاد می‌کند.

شما می‌توانید به جای مصرف نوشیدنی‌های الکلی، از دمنوش‌های مختلف و انواع چای‌ها استفاده کنید تا از کمک آن‌ها در خروج اثرات مرفین از بدن‌تان، بهره ببرید.

نوشیدن مشروبات الکلی حال بد مددجو را تسکین نمی‌دهد و حتی بدتر می‌کند. گیاهان دارویی گزینه بهتری برای کمک به دوره ترک هستند.
نوشیدن مشروبات الکلی حال بد مددجو را تسکین نمی‌دهد و حتی بدتر می‌کند. گیاهان دارویی گزینه بهتری برای کمک به دوره ترک هستند.

علائم ترک مرفین؟ (+ خماری مرفین)

  • مشکلات گوارشی مانند اسهال و استفراغ.
  • احساس درد بسیار زیاد در عضلات.
  • بالا رفتن ضربان قلب.
  • ایجاد مشکلاتی در زمینه خوابیدن.
  • عرق کردن شدید.
  • احساس تب و لرز.
  • مشکلات روحی مانند احساس غم.
  • افزایش ترشحات بینی.

این‌ها موارد شایعی از علائم ترک مرفین هستند و ممکن است برخی از افراد همه این علائم را داشته باشند و بعضی دیگر، تعداد کمتری را تجربه کنند.

خماری مرفین

علائم خماری مرفین حدودا از 7 تا 10 روز پس از متوقف نمودن استفاده از مرفین، ادامه خواهد داشت و فرد حالاتی مانند درد شدید عضله، تب و لرز، عرق کردن بیش از حد را تجربه می‌کند.

علائم ترک مورفین گاهی آنقدر سنگین و سخت است که آسیب‌های جدی را به شخص و خانواده‌اش وارد می‌کند. کمپ خصوصی کوهیار آماده تسکین و کنترل درد مددجویان هنگام ترک است.
علائم ترک مرفین گاهی آنقدر سنگین و سخت است که آسیب‌های جدی را به شخص و خانواده‌اش وارد می‌کند. کمپ خصوصی کوهیار آماده تسکین و کنترل درد مددجویان هنگام ترک است.

چه چیزی مرفین را خنثی میکند؟

چه چیزی مرفین را خنثی میکند؟ این سوالی است که خیلی از افرادی که می‌خواهند داخل منزل ترک کنند، از متخصصین می‌پرسند.

چیزی وجود ندارد که به طور کامل اثر مرفین را خنثی کند و اگر هم باشد، احتمالا خود آن هم اعتیاد آور است. متخصصین پیشنهاد می‌کنند در این دوره به تغذیه خود بیشتر توجه کنید و مواد غذایی که مناسب و مورد نیاز این روزهای شماست را استفاده کنید تا هم تاثیر این ماده مخدر بر شما کم شود و هم هنگام ترک، آسیب کمتری ببینید.

این مواد غذایی شامل موارد زیر هستند:

  • تغذیه همراه با گوشت بوقلمون، حبوبات، گوشت مرغ، تخم مرغ و آجیل.
  • غذاهای حاوی برنج، گوشت ماهی، لبنیات و انواع سبزی‌ها.
  • مواد غذایی شامل قارچ، کاهو، کلم، اسفناج، جگر، موز و خرما.

جایگزین مرفین

یک گیاه جایگزین مرفین وجود دارد که عصاره‌ای از کاسنی وحشی است و میل به استفاده از مرفین را به شدت کاهش می‌دهد ولی به این دلیل که خود این گیاه به طور طبیعی اندکی مرفین دارد، ممکن است استفاده بیش از حد آن نیز اعتیاد آور باشد. بنابراین، حتما با مشورت پزشک از آن استفاده کنید.

اگر چیزی را پیدا کردید که مورفین را خنثی کند، حتما مراقب باشید به خود آن اعتیاد پیدا نکنید یا در صورت وابسته شدن به آن، خیلی زود درمان و ترک را آغاز کنید.
اگر چیزی را پیدا کردید که مرفین را خنثی کند، حتما مراقب باشید به خود آن اعتیاد پیدا نکنید یا در صورت وابسته شدن به آن، خیلی زود درمان و ترک را آغاز کنید.

ترک مرفین در منزل درست است؟

خیلی از افراد هستند که به هر دلیلی (در اکثر موارد به دلیل کم بودن هزینه ترک در خانه) قصد دارند ترک مرفین در منزل را به عنوان راهی برای خروج از اعتیاد انتخاب کنند اما جا دارد به آن‌ها هشدار دهیم که این کار اگر خودسرانه و بدون مشورت با پزشک متخصص انجام شود، عواقبی را به دنبال دارد که جبران آن بسیار سخت است و در برخی موارد حتی افراد را به مصرف دوباره برمی‌گرداند.

بهترین روش ترک مرفین، حضور در یک کمپ خصوصی است تا فرد با قرار گرفتن زیر نظر باتجربه‌ترین پزشکان و مشاوران و همچنین با استفاده از امکانات اقامتی، تفریحی و درمانی، از لحاظ جسمی و روانی به سادگی درمان شود.

آیا مقاله بهترین روش ترک مرفین چند روز طول می کشد؟ (آپدیت 1403) برای شما مفید بود؟

آماده پاسخ به سوالات شما هستیم.

4.4/5 - (8 امتیاز)

مروری بر مقالات کاربردی