0919-8014360

ساعت پاسخگویی – 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

پاسخگویی از ساعت 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار
ترک اکسی کانتین

ترک اکسی کانتین (لیست عوارض) + روش رهایی

ترک اکسی کانتین

اکسی کانتین یکی از داروهای تسکین دهنده دردهای فوق‌العاده جدی و شدید است و در صورت مصرف بیش از اندازه و بدون تجویز پزشک، اعتیاد به آن رخ خواهد داد و عوارضی چون مشکلات گوارشی و … فرد را به خود درگیر می‌کنند. ترک اکسی کانتین بهتر است فورا و به بهترین شیوه انجام شود تا وضعیت خطرناک‌تر نشود.

جهت دریافت مشاوره فوری در زمینه ترک اکسی کانتین با شماره تلفن 09198014360، تماس حاصل نمایید.
تیم مشاوران کوهیار آماده راهنمایی شما هستند.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران
مراجعه به کمپ خصوصی، یکی از راه‌های امن برای ترک اکسی کانتین به طور کامل.
مراجعه به کمپ خصوصی، یکی از راه‌های امن برای ترک اکسی کانتین به طور کامل.

عوارض مصرف اکسی کانتین

تعدادی از شایع‌ترین عوارض مصرف اکسی کانتین عبارت اند از:

  1. متوقف شدن تنفس.
  2. کم شدن عملکرد سیستم گردش خون در بدن.
  3. افت فشار خون.
  4. بروز شوک در بدن.
  5. نفس کشیدن با سرعت پایین و احتمال مرگ.

در صورت تجربه کردن هر یک از عوارض این دارو و یا مشکلات دیگر ضروری است که با پزشک متخصص در ارتباط باشید و از او مشاوره بگیرید تا شرایط را از حالت بحرانی خارج نماید.

مراجعه به پزشک در صورت بروز عوارض مصرف اکسی کانتین ضروری است.
مراجعه به پزشک در صورت بروز عوارض مصرف اکسی کانتین ضروری است.

راه های ترک اکسی کانتین در سال 1402

راه های ترک اکسی کانتین در سال 1402 عبارت اند از:

  1. ترک اکسی کانتین به طور خودسرانه در منزل. (شانس ترک کامل: 1 از 10) این شیوه نه تنها باعث درمان نمی‌شود، بلکه عوارض ترک را به طور شدیدی در بدن فرد نمایان می‌کند و خطرات بیشتری را برای او رقم می‌زند.
  2. ترک قرص اکسی کانتین در خانه با مشورت پزشک. (شانس ترک کامل: 5 از 10) این روش به دلیل عدم حضور فردی متخصص در کنار مددجو جهت مراقبت از او به طور 24 ساعته، احتمالا خطراتی را به همراه خواهد داشت.
  3. ترک این دارو در کلینیک ترک اعتیاد. (شانس ترک کامل: 7 از 10) کلینیک‌ها به دلیل جذب تعداد زیاد مددجو ممکن است توان کافی در خدمات رسانی به همه آن‌ها با کیفیت بالا را نداشته باشند و مددجو احساس راحتی کامل را تجربه نکند.
  4. مراجعه به کمپ خصوصی ترک اعتیاد. (شانس ترک کامل: 9 از 10) کمپ‌های خصوصی تعداد کمی از مددجویان را در یک بازه زمانی می‌پذیرند تا بتوانند سطح بالاترین امکانات و خدمات را برای آن‌ها ارائه دهند. خدمات درمانی و تفریحی آن‌ها شدیدا باکیفیت بوده و امکانات اقامتی آن‌ها با هتل‌های پنج ستاره در رقابت است. آن یک درصدی که برای جواب ندادن این شیوه ترک وجود دارد، ممکن است به دلیل سست بودن اراده خود مددجو و یا سایر موارد مربوط به او باشد.
پیدا کردن بهترین راه ترک اکسی کانتین نظیر مراجعه به کمپ خصوصی و یا قرار گرفتن زیر نظر پزشک متخصص، مهم‌ترین اقدام جهت بهبود است.
پیدا کردن بهترین راه ترک اکسی کانتین نظیر مراجعه به کمپ خصوصی و یا قرار گرفتن زیر نظر پزشک متخصص، مهم‌ترین اقدام جهت بهبود است.

مرکز اختصاصی ترک قرص اکسی کانتین

کوهیار یک مرکز اختصاصی ترک قرص اکسی کانتین واقع در شمال شرق تهران است که با در اختیار قرار دادن امکانات بسیار ویژه اقامتی نظیر اتاق‌های مجزا و وسایل اختصاصی برای هر فرد و جکوزی و غذاهای باکیفیت و … در کنار خدمات تفریحی بسیار جالب مانند بیلیارد، پینگ پنگ و … کمک می‌کند مددجویان با احوالات خوشی درمان موثر تحت نظر پزشکان متخصص را پشت سر بگذارند.

این مرکز علاوه بر درمان جنبه جسمانی مددجویان، فکری برای بهبود وضعیت روانی آن‌ها کرده است و با برگزاری جلسات مشاوره و روان درمانی، خانواده درمانی و … ریشه‌های آسیب دیده فرد را به آرامی ترمیم می‌کند.

آدرس کوهیار: تهرانپارس، فلکه دوم، بین دوم و سوم، خیابان 182 رحیمی طارمی، نبش مظفری، پلاک 55.

تلفن تماس: 09198014360

آیا مقاله ترک اکسی کانتین (لیست عوارض) + روش رهایی مفید بود؟

آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

5/5 - (2 امتیاز)

مروری بر مقالات کاربردی