0919-8014360

ساعت پاسخگویی – 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

پاسخگویی از ساعت 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار
ماده مخدر فنتالین

ماده مخدر فنتالین (قرص و اشکال دارویی) + عوارض

ماده مخدر فنتالین

یکی از انواع مخدرهای مصنوعی که در دسته اپیوئیدها قرار می‌گیرد، ماده مخدر فنتالین است که به شدت درد را کاهش می‌دهد و به همین دلیل در داروهای مسکن توسط متخصصین از آن استفاده می‌شود ولی مصرف خودسرانه و غیر دارویی آن می‌تواند خطرات بسیار جدی نظیر مشکلات تنفسی، تشنج و … را بر بدن و روان فرد مصرف کننده به جای بگذارد.

جهت دریافت مشاوره فوری درباره ماده مخدر فنتالین و شیوه درست ترک آن با شماره تلفن 09198014360، تماس حاصل نمایید.
تیم مشاوران کوهیار آماده راهنمایی شما هستند.

بهترین کمپ ترک اعتیاد در تهران
ماده مخدر فنتالین یکی از مواد اعتیاد آور در دسته اپیوئیدها است که سبب آرامش و کاهش درد می‌شود ولی در صورت مصرف غیر اصولی اعتیاد شدید و خطرات جدی را به همراه دارد.
ماده مخدر فنتالین یکی از مواد اعتیاد آور در دسته اپیوئیدها است که سبب آرامش و کاهش درد می‌شود ولی در صورت مصرف غیر اصولی اعتیاد شدید و خطرات جدی را به همراه دارد.

قرص فنتانیل برای چیست

این دارو از آن‌جایی که در دسته اپیوئیدها قرار دارد، تسکین دهنده درد و آرامش بخش است. بنابراین معمولا در زمانی از قرص فنتانیل استفاده می‌کنند که بخواهند دردهای شدید نظیر سرطان، جراحی‌های سنگین و بیماری‌های سخت دیگر را کاهش دهند.

عوارض فنتانیل + اشکال دارویی

این دارو را در داروخانه‌ها می‌توانید به صورت تزریقی، قرص معمولی، پچ پوستی، قرص زیر زبانی و اسپری برای بینی پیدا کنید که هر یک را با توجه به نیاز بدن هر مراجع تجویز می‌کنند. مهم است که حتما در صورت دستور پزشک شروع به استفاده از آن در زمان، دوز و طول مصرف اصولی کنید تا از عوارض آن به دور بمانید.

برخی از عوارض فنتانیل که در صورت مصرف خودسرانه به وجود می‌آیند عبارت اند از:

  1. اختلالات خواب.
  2. خسته بودن.
  3. گیج رفتن سر.
  4. نوسانات خلقی.
  5. عرق کردن بیش از حد طبیعی.
  6. خشک شدن دهان.
  7. بالا رفتن ضربان قلب.
  8. حالت تهوع و استفراغ.
  9. گرفتگی مجراهای صفرا.
  10. اختلالات دستگاه تنفس.
  11. افت فشار خون.
  12. مشکلات پوستی.
عوارض فنتالین ممکن است در برخی از افراد در دستگاه گوارش، روان، پوست، سیستم عصبی و یا سایر ارگان‌ها بروز پیدا کند.
عوارض فنتالین ممکن است در برخی از افراد در دستگاه گوارش، روان، پوست، سیستم عصبی و یا سایر ارگان‌ها بروز پیدا کند.

بهترین روش برای ترک اعتیاد به فنتالین

راه‌های مختلفی برای رهایی از ماده مخدر فنتالین وجود دارد که برخی از آن‌ها بیشتر از بقیه می‌تواند تاثیرات مثبتی را به جای بگذارند. بعضی از افراد ترک اعتیاد به فنتالین را در منزل ترجیح می‌دهند ولی متاسفانه به دلیل نبود نیروی متخصص، این کار ریسک بالایی دارد و خطرات جانی، روانی و مالی را ممکن است به همراه داشته باشد.

برخی‌ها نیز قصد دارند هزینه پایینی را برای ترک اعتیاد صرف کنند و به همین دلیل به مراکز دولتی مراجعه می‌کنند. این مراکز به دلیل زیاد بودن تعداد مددجویان، ممکن است تمامی خدمات را نتوانند به طور باکیفیت و کاملی ارائه دهند. در این صورت نیز احتمال بازگشت فرد به اعتیاد بالا می‌رود.

در این میان، بهترین روش برای ترک ماده مخدر فنتالین این است که به یک کمپ تخصصی مراجعه کنید تا همه خدمات و امکانات تفریحی، درمانی و اقامتی را با بالاترین کیفیت دریافت نمایید.

در این مراکز، در کنار سم زدایی اصولی مراقبت‌های 24 ساعته نیز توسط متخصصین انجام می‌شوند، داروهای مناسب سر وقت مورد استفاده قرار می‌گیرند، همه شرایط لازم برای سپری کردن روزهای ترک را ارائه می‌دهند و در نهایت به احتمال زیاد مددجویان می‌توانند رهایی کامل را تجربه کنند.

نشانی مرکز ترک اعتیاد خصوصی کوهیار:
تهران پارس، فلکه دوم بین دوم و سوم، خیابان 182 رحیمی طارمی، نبش مظفری، پلاک 55.
شماره تماس برای دریافت مشاوره فوری: 8014360-0919

نحوه استفاده از پچ فنتانیل از عوارض آن می کاهد؟

بله استفاده از پچ فنتانیل به طور صحیح و مطابق دستور پزشک، باعث می‌شود دارو به اندازه معین و مناسبی طبق برنامه خاصی به بدن وارد شود. این کار به مصرف کننده کمک می‌کند تحت مقدار ثابتی از دارو را به طور یکنواخت در بدن خود داشته باشد و ثبات آن را حفظ نماید. بدین ترتیب، خیلی از مشکلات ناشی از مصرف آن کاهش خواهند یافت.

استفاده از این پچ‌ها باید حتما زیر نظر متخصصین انجام شود زیرا آن ها با محاسبه دوز فنتالین مقدار مناسب را تعیین می‌کنند. در برخی از مواقع نیز شاید پزشک متخصص به شما پیشنهاد دهد از آمپول فنتالین و یا چسب فنتالین استفاده کنید تا تاثیرگذاری مورد نظر را داشته باشد.

استفاده از پچ فنتالین باعث می‌شود ثبات مقدار و زمان مصرف این ماده حفظ شود و در نتیجه از خطرات ممکنه بکاهد.
استفاده از پچ فنتالین باعث می‌شود ثبات مقدار و زمان مصرف این ماده حفظ شود و در نتیجه از خطرات ممکنه بکاهد.

مشاوره ترک ماده مخدر فنتالین

در مرکز ترک اعتیاد خصوصی کوهیار می‌توانید همه سوالات خود درباره ماده مخدر فنتالین، نحوه ترک آن، عوارض خود دارو و علائم ترک، دوز فنتالین در بیهوشی و سایر موضوعات مرتبط را از مشاورین حاضر در این مرکز بپرسید و کامل‌ترین پاسخ‌های صحیح را به دست آورید.

آیا مقاله ماده مخدر فنتالین (قرص و اشکال دارویی) + عوارض مفید بود؟
آماده پاسخگویی به سوالات شما هسیتم.

5/5 - (1 امتیاز)

مروری بر مقالات کاربردی