0919-8014360

ساعت پاسخگویی – 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

پاسخگویی از ساعت 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار
ماده مخدر لیکوئید

ماده مخدر لیکوئید (GHB) + روش ترک 1403

ماده مخدر لیکوئید

گاما هیدروکسی بوتیرات یکی از موادی است که سیستم اعصاب مرکزی را ضعیف می‌کند و اثرات و عوارض مصرف آن شباهت‌هایی با اتانول دارد. استفاده از این دارو که به آن ماده مخدر لیکوئید نیز گفته می‌شود، سبب بروز احوالاتی نظیر سرخوش بودن و بالا رفتن میل به برقراری رابطه جنسی خواهد شد.

به دلیل خطراتی که این دارو به همراه دارد و در نهایت منتج به مرگ خواهد شد، پیشنهاد می‌شود هرگز به سمت استفاده از آن نروید و یا اگر در حال مصرف هستید، خیلی زود به کمک یک متخصص جلوی پیشرفت آن را بگیرید.

جهت دریافت مشاوره فوری درباره ماده مخدر لیکوئید و نحوه ترک اعتیاد به آن با شماره تلفن 09198014360، تماس حاصل نمایید.
تیم مشاوران کوهیار آماده راهنمایی شما هستند.

کمپ ترک اعتیاد تهران
ماده مخدر لیکوئید سعی در ضعیف نمودن سیستم عصبی مرکزی دارد و نشانه‌هایی نظیر اتانول را برای فرد ایجاد می‌کند نظیر خوشحالی، شادی و ...
ماده مخدر لیکوئید سعی در ضعیف نمودن سیستم عصبی مرکزی دارد و نشانه‌هایی نظیر اتانول را برای فرد ایجاد می‌کند نظیر خوشحالی، شادی و …

عوارض مخدر لیکوئید

  1. حالت تهوع شدید.
  2. سرگیجه و سردرد.
  3. خواب آلوده بودن.
  4. بی قراری و نا آرامی.
  5. مشکلات بینایی.
  6. اختلالات تنفسی.
  7. بیماری‌های ذهنی مانند افسردگی.
  8. تضعیف حافظه و بروز فراموشی.
  9. بیهوش شدن.
  10. مرگ.

این موارد از جمله مهم‌ترین عوارض مخدر لیکوئید هستند که باعث می‌شوند روزگار برای فرد به سختی بگذرد. این نشانه‌ها تقریبا با علائم سو مصرف اتانول تشابه دارند. در صورت دیدن چنین علامت‌هایی در خود و یا اطرافیان، حتما به یک پزشک متخصص حاضر در مرکز ترک اعتیاد خصوصی مراجعه نمایید تا خیلی سریع اقدامات تخصصی و اصولی برای بهبودی کامل انجام شود.

گیج رفتن سر، تهوع، سردرد، مشکلات بینایی، اختلالات تنفسی و حتی مرگ می‌توانند عوارض مصرف ماده مخدر لیکوئید باشند.
گیج رفتن سر، تهوع، سردرد، مشکلات بینایی، اختلالات تنفسی و حتی مرگ می‌توانند عوارض مصرف ماده مخدر لیکوئید باشند.

آیا gamma hydroxybutyrate کشنده است؟

یکی از دلایلی که باعث می‌شود بگوییم مصرف ماده مخدر لیکوئید به هیچ وجه نباید انجام شود، مرگ آور بودن آن است. گاما هیدروکسی بوتیرات اگر بیش از حد استفاده شود و یا اگر با الکل مورد مصرف قرار بگیرد، به احتمال زیاد ویژگی کشنده بودن را به فرد نشان می‌دهد و جان فرد را می‌گیرد.

بهترین کمپ خصوصی برای ترک ماده مخدر لیکوئید

اگر به دنبال این هستید که اعتیاد به گاما هیدروکسی بوتیرات را به طور کامل درمان کنید، باید به دنبال کمپی بگردید که از نظر خدمات درمانی، تفریحی و اقامتی شرایط بسیار خوبی داشته باشد. در کمپ‌های خصوصی نظیر کوهیار، معمولا همه خدمات درمانی با بالاترین میزان کیفیت ارائه می‌شوند و پزشکان متخصص از سم زدایی گرفته تا دارو درمانی و روان درمانی را به نحو احسن و اصولی انجام می‌دهند.

مراقبت‌های مداوم، چک کردن وضعیت هر مددجو، استفاده از داروهای مناسب هنگام ترک ماده مخدر لیکوئید ، ارائه رژیم غذایی ویژه، برنامه دادن برای ورزش، درمان ذهن و بسیاری از کارهای مفید دیگر جهت بهبود سریع مددجویان در این مراکز انجام می‌شوند.

غیر از این، امکانات تفریحی نظیر میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، جلسات گروهی و … جهت رها سازی ذهن از اعتیاد در اختیار همه قرار می‌گیرد و همچنین اقامت مددجویان همراه با اتاق‌های جداگانه به همراه وسایل، جکوزی، تخت راحت، فضایی امن و خدماتی که در هتل‌های پنج ستاره ارائه می‌شوند، خواهد بود.

آدرس مرکز ترک اعتیاد خصوصی کوهیار جهت مراجعه حضوری:
تهران پارس، فلکه دوم بین دوم و سوم، خیابان 182 رحیمی طارمی، نبش مظفری، پلاک 55.
شماره تماس برای اخذ مشاوره سریع: 8014360-0919

بهترین کمپی که بشود در آن ماده مخدر لیکوئید را به طور تخصصی ترک نمود، آن مرکزی است که همه خدمات تفریحی، اقامتی و درمانی را با بالاتری حد از کیفیت در اختیار مددجویان قرار دهد.
بهترین کمپی که بشود در آن ماده مخدر لیکوئید را به طور تخصصی ترک نمود، آن مرکزی است که همه خدمات تفریحی، اقامتی و درمانی را با بالاتری حد از کیفیت در اختیار مددجویان قرار دهد.

مشاوره ترک GHB در تهران

کمپ خصوصی ترک اعتیاد کوهیار افزون بر خدمات ارائه شده که کمی قبل از آن‌ها یاد کردیم، جلسات مشاوره رایگان را برای مددجویان در دسترس قرار می‌دهد تا پیش از شروع مراحل ترک، اطلاعات خود را بالا ببرند و سوالات ذهنی خود را از متخصصین بپرسند و جامع‌ترین پاسخ‌ها را به دست آورند.

شما می‌توانید در صورت نیاز به دریافت مشاوره حضوری، به نشانی این مرکز مراجعه کنید و یا اگر تمایل بیشتری به اخذ مشاوره تلفنی دارید، از طریق شماره تماس قرار داده شده در همین مقاله با متخصصین ما در ارتباط باشید.

آیا مقاله ماده مخدر لیکوئید ( GHB ) + روش ترک 1403 مفید بود؟
آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)

مروری بر مقالات کاربردی