0919-8014360

ساعت پاسخگویی – 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

پاسخگویی از ساعت 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار
مواد مخدر چسبی

مواد مخدر چسبی (راه ترک ماده چسب؟) – 1403

مواد مخدر چسبی چیست؟

یک فرد ممکن است مقداری چسب را روی دستمال بریزد و آن را بو کند، فردی دیگر آن را در نایلون میریزد و از گرمای دستان خود برای به وجود آمدن بخار آن استفاده می‌کند و برخی دیگر ممکن است به کمک راه‌های دیگری از مواد مخدر چسبی لذت ببرند. مهم این می‌باشد که چسب به یکی از ماده‌های اعتیاد آور تبدیل شده است و افراد از طریق استشمام آن حس خوبی به دست می‌آورند که شبیه به حس استعمال سایر مواد مخدر است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره مواد مخدر چسبی با شماره تلفن 09198014360، تماس حاصل نمایید.
تیم مشاوران کوهیار آماده راهنمایی شما هستند.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران
مواد مخدر چسبی چیز پیچیده‌ای نیست نحوه استفاده آن اینگونه است که چسب را به هر شکلی حرارت می‌دهند و بخار آن را با بینی به داخل می‌کشند و حس خوشی به آن‌ها دست می‌دهد.
مواد مخدر چسبی چیز پیچیده‌ای نیست نحوه استفاده آن اینگونه است که چسب را به هر شکلی حرارت می‌دهند و بخار آن را با بینی به داخل می‌کشند و حس خوشی به آن‌ها دست می‌دهد.

آیا چسب ارزان ترین مخدر ایران است؟

به خاطر این که چسب در همه جا قابل خریداری است و کالای کمیابی نیست، در مقایسه با سایر مواد مخدر قیمت پایین‌تری دارد و در دسترس عموم مردم حتی کودکان می‌باشد.

البته شاید چسب ارزان ترین مخدر ایران به حساب آید ولی ممکن است خطرات و آسیب‌هایی را برای فرد استعمال کننده رقم بزند که آثار سنگینی را به جای بگذارد.

عوارض مصرف ماده مخدر چسب

  1. از دست دادن وزن.
  2. احساس ناراحتی در درازمدت.
  3. نیاز به خواب بیش از حد معمول.
  4. لرزیدن بخش‌هایی از بدن.
  5. داشتن سردرد به طور مداوم.
  6. نشانه‌های سرماخوردگی بدون روند بهبودی.
  7. ریزش اشک شدید.
  8. آبریزش بینی.
  9. از یاد بردن کارها.
  10. ملتهب شدن بینی، چشم، دهان و اطراف آن‌ها.

برخی از عوارض مصرف ماده مخدر چسب در بعضی از افراد دیده می‌شود و در بعضی دیگر به صورت دیگری نمایان می‌شود. برای جلوگیری از آسیب‌های جدی بعدی، بهتر است با یک متخصص ترک اعتیاد مشورت نمایید تا مطمئن‌ترین راه رهایی از مواد مخدر چسبی را در اختیار شما قرار دهد.

بعضی از عوارض مخدر چسب شبیه به آلرژی و حساسیت هستند که در اطراف بینی، چشم‌ها و دهان سرخی نمایان می‌شود ولی برخی دیگر شامل سردرد، سوزش چشم‌ها و بینی، التهابات شدید و ... می‌باشد.
بعضی از عوارض مخدر چسب شبیه به آلرژی و حساسیت هستند که در اطراف بینی، چشم‌ها و دهان سرخی نمایان می‌شود ولی برخی دیگر شامل سردرد، سوزش چشم‌ها و بینی، التهابات شدید و … می‌باشد.

دلیل مخدر بودن ماده چسب و بنزین

مواد دیگری نظیر بنزین، تینر، واکس، رنگ، استون، لاک پاک کن و غیره نیز حس و حالی نظیر استعمال چسب را دارند. هنگامی که این موارد و مواد مخدر چسبی حرارت می‌بینند، بخاری از آن‌ها بیرون می‌آید که استشمام آن موجب اثرگذاری بر اعصاب بدن فرد شده و حالاتی نظیر مست شدن، نئشه شدن، رفتن به عالم رویا، از دست دادن هوشیاری و مواردی از این قبیل.

اصلی ترین علت مخدر بودن مواد مخدر چسبی و سایر موارد نظیر آن، بخاری است که در نتیجه‌ی حرارت دیدن به وجود می‌آید و باعث سرمستی می‌شود.
اصلی ترین علت مخدر بودن مواد مخدر چسبی و سایر موارد نظیر آن، بخاری است که در نتیجه‌ی حرارت دیدن به وجود می‌آید و باعث سرمستی می‌شود.

مشاوره با متخصص ترک انواع اعتیاد

شاید از دید بسیاری از افراد، اعتیاد به موادی نظیر چسب، رنگ، بنزین و وارد این چنینی بسیار غیر جدی باشد و به لذت بردن از این مواد ادامه دهند ولی در واقعیت چنین نیست زیرا آسیب‌های وارد شده در برخی از مواقع بسیار جدی می‌شوند و خطرات زیادی را بر جای می‌گذارند.

بنابراین، پیشنهاد متخصصین این است که حتما اگر خود یا اطرافیان‌تان درگیر اعتیاد به انواع موادی از این دست هستید، به یک پزشک معتبر و باتجربه مراجعه نمایید تا او با نشان دادن درست‌ترین راهکارها به شما کمک کند خیلی زود از طریق کم ریسک‌ترین متودهای درمانی به حالت عادی بازگردید.

دریافت مشاوره از متخصصین نه تنها باعث می‌شود آن‌ها از وضعیت جسمانی و روانی شما به خوبی آگاه شوند و بتوانند بهینه‌ترین شیوه درمانی را برای شما تجویز نمایند، بلکه به خود شما نیز کمک می‌کند به شناخت بیشتری نسبت به روند درمان، طول دوره ترک، عوارض آن و سایر موارد کسب کنید.

آیا مواد مخدر چسبی (راه ترک ماده چسب؟) – 1403 مفید بود؟

آماده پاسخگویی به سوالات شما درباره مواد مخدر چسبی و سایر ماده‌های اعتیاد آور هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)

مروری بر مقالات کاربردی