0919-8014360

ساعت پاسخگویی – 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

پاسخگویی از ساعت 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار
ماده مخدر داتورا

ماده مخدر داتورا (گیاه تاتوره) + عوارض 1403 + ترک

ماده مخدر داتورا

یکی از مواد اعتیاد آور گیاهی که خود به خود رشد می‌کند و شباهت زیادی به خانواده‌ی سیب زمینی دارد، ماده مخدر داتورا است. به خاطر این که داتورا حاوی مواد سمی است، در صنعت داروسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی مصرف غیر اصولی آن اعتیاد آور و حادثه آفرین خواهد بود.

جهت دریافت مشاوره فوری درباره ماده مخدر داتورا و شیوه ترک آن با شماره تلفن 09198014360، تماس حاصل نمایید.
تیم مشاوران کوهیار آماده راهنمایی شما هستند.

کمپ ترک اعتیاد
ماده مخدر داتورا یکی از گیاهان دارویی اعتیاد آور است که مصرف آن عوارضی نظیر مشکلات قلبی، بینایی، گوارشی و اختلالات روانی رابه همراه دارد.
ماده مخدر داتورا یکی از گیاهان دارویی اعتیاد آور است که مصرف آن عوارضی نظیر مشکلات قلبی، بینایی، گوارشی و اختلالات روانی رابه همراه دارد.

تاتوره مخدر قوی است؟

بله می‌توان گفت که تاتوره مخدر قوی است چون شواهد نشان داده است که حتی پس از یک دفعه استفاده، ممکن است خطر مرگ را به همراه داشته باشد و یا مشکلات دیگری را به وجود آورد که جبران آن‌ها سخت و گاهی غیر ممکن خواهد بود.

نحوه کشیدن تاتوره تاثیری در کاهش عوارض آن دارد؟

آن طور که پیداست، نحوه کشیدن تاتوره به شکل تدخینی است یعنی مانند سیگار آن را دود می‌کنند. در پی انجام این کار، حالت‌هایی نظیر توهم زدن، هذیان گفتن و غیر طبیعی بودن معادلات ذهنی در فرد به وجود می‌آید.

حال جا دارد بگوییم که شیوه استعمال آن ربطی به کاهش و یا افزایش عوارض ندارد زیرا با ورود ماده مخدر داتورا به بدن، تاثیرات آن گذاشته خواهد شد.

بهترین شیوه برای ترک مخدر داتورا (Datura stramonium) چیست؟

از جمله مهم‌ترین اقداماتی که خود فرد و یا اطرافیان او باید انجام دهند، مراجعه به یک کمپ ترک اعتیاد است تا متخصصین حاضر در آن مشغول انجام آزمایش‌ها و شروع روند درمان شوند.

در این صورت، مددجو پیش از سخت‌تر شدن شرایط، خود را نجات می‌دهد زیرا تیم پزشکی بهترین شیوه برای ترک مخدر داتورا را تجویز می‌کنند و وضعیت او به طور کامل تحت کنترل افراد مجرب قرار می‌گیرد. این موضوع باعث می‌شود با کمترین میزان ریسک و بیشترین شانس درمان، فرد به زندگی پیش از اعتیاد بازگردد.

در غیر این صورت و با درمان‌های خودسرانه و خانگی نه تنها شرایط مددجو بهتر نمی‌شود، بلکه به دلیل استفاده از داروهای نامناسب و قطع ناگهانی ماده مخدر داتورا با مشکلات جدی‌تری مواجه خواهد شد.

در مراکز ترک اعتیاد تخصصی، روند ترک طبق الگوهای ثابت شده پزشکی انجام می‌شود و شامل سم زدایی، دارو درمانی، روان درمانی و موارد دیگر است.
اخذ اطلاعات بیشتر: 8014360-0919

مسمومیت با تاتوره قطعی است

یکی از هولناک‌ترین انواع مسمومیت‌ها، مسمومیت با تاتوره است زیرا دارای آلکالوئیدهای تروپان نظیر هیوسیامین، اسکوپولامین و تروپان است. این موارد با بلوک گیرنده asetilkolin روی غشا سلول از تاثیر گذاری استیل کولین ممانعت می‌کنند. این موضوع می‌تواند سبب بروز مشکلات بسیار خطرناک تا حد مرگ شود.

ضربان قلب شدید، ناتوانی در تنفس عادی، اختلالات بینایی، حالت تهوع و استفراغ از جمله ابتدایی‌ترین تاثیرات آن هستند.

خواص گیاه تاتوره چیست؟ (خواص تخم تاتوره)

  1. کاهنده درد.
  2. از بین بردن عفونت‌ها.
  3. کاهش نفخ.
  4. قطح کردن عرق ریختن در شب.
  5. بهبود مشکلات تنفسی نظیر سیاه سرفه.
  6. کمک به درمان آسم.
  7. بهبود زخم و جراحت.
  8. کمک به از بین رفتن شوره‌های سر.
  9. تسکین بخشیدن دردهای کبدی.
  10. بهبود بیماری‌های صفرا.
  11. کاهش التهاب‌ها.
  12. از بین بردن اسپاسم و گرفتگی.
  13. بالا بردن قوای جنسی.
  14. کمک به داشتن خوابی راحت.

این موارد تعدادی از خواص گیاه تاتوره هستند. شاید نام آن را ماده مخدر داتورا گذاشته باشند ولی در طب سنتی از آن به طور دقیق و اصولی در ترکیبات با سایر مواد مفید استفاده می‌کنند تا تسکینی بر دردهای مختلف باشد.

توجه داشته باشید که این موارد تنها زمانی عمل می‌کنند که توسط متخصص تجویز شده باشند و بر اساس نیاز فرد به دست او برسند. در غیر این صورت فقط خطرات و صدمات آن به جا می‌ماند.

گیاه تاتوره دارای یک سری خاصیت‌ها است که برای کاهش درد و بسیاری موارد دیگر توسط افراد متخصص به مقدار مناسبی در ترکیب با داروها استفاده می‌شود ولی مصرف خودسرانه آن مشکل آفرین خواهد بود.
گیاه تاتوره دارای یک سری خاصیت‌ها است که برای کاهش درد و بسیاری موارد دیگر توسط افراد متخصص به مقدار مناسبی در ترکیب با داروها استفاده می‌شود ولی مصرف خودسرانه آن مشکل آفرین خواهد بود.

مشاوره برای ترک ماده مخدر داتورا

یکی از بهترین تصمیماتی که افراد درگیر اعتیاد می‌توانند بگیرند، اقدام به ترک اصولی و درست زیر نظر تیم‌های پزشکی است. در مرکز تخصصی کوهیار، شیوه ترک ماده مخدر داتورا توسط پزشکان متخصص و بر اساس آزمایش‌ها و شرایط جسمی و روانی هر فردی تشخیص داده می‌شود.

در ابتدا پس از این که مددجو به مرکز کوهیار مراجعه می‌کند، جلسات مشاوره برای او برگزار می‌شود تا با شناخت بیشتری روند درمان طی گردد.

اگر به اطلاعات بیشتری درباره روند ترک داتورا نیاز دارید، می‌توانید به نشانی زیر مراجعه نمایید تا متخصصین ما توضیحات کافی را به طور حضوری به شما بدهند.

نشانی کمپ خصوصی کوهیار:
تهران پارس، فلکه دوم بین دوم و سوم، خیابان 182 رحیمی طارمی، نبش مظفری، پلاک 55.

آیا مقاله ماده مخدر داتورا (گیاه تاتوره) + عوارض و راه ترک 1403 مفید بود؟
آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)

مروری بر مقالات کاربردی