0919-8014360

ساعت پاسخگویی – 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

پاسخگویی از ساعت 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار
مرکز ترک اعتیاد الکل در تهران

مرکز ترک اعتیاد الکل در تهران + کمپ اجباری

مرکز ترک اعتیاد الکل در تهران

اعتیاد به الکل منجر به آسیب جدی به کبد، قلب، چشم، سیستم گوارشی، تحت تاثیر قرار دادن استخوان، تضعیف سیستم دفاعی بدن، بالا بردن ریسک ابتلا به دیابت و بدتر از همه از دست کنترل مغز و انجام کارهای جنون وار نه تنها خود بیمار را که بلکه خانواده او را نیز تحت خطر قرار میدهد و عاقلانه ترین گزینه برای درمان این بیمار حضور در مرکز ترک اعتیاد الکل در تهران میباشد.

جهت دریافت مشاوره فوری در زمینه ترک الکل (بستری اجباری یا تمایلی) با شماره تلفن 09198014360، تماس حاصل نمایید.
تیم مشاوران کوهیار آماده راهنمایی شما هستند.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران
کوهیار، مرکز ترک اعتیاد الکل در تهران پارس.
کوهیار، مرکز ترک اعتیاد الکل در تهران پارس.

کمپ اجباری ترک الکل

در بعضی از مواقع که فرد در بدترین حالت مستی، جنون، نئشگی و … است، اطرافیان و حتی پلیس ممکن است به طور اجباری او را در کمپ اجباری ترک الکل قرار دهند تا آسیبی به خود و دیگران وارد نکند.

کمپ اجباری خصوصی بهترین گزینه جهت بهبود شرایط فرد است زیرا با رفتاری مهربانانه و دلسوزانه و همچنین با در اختیار قرار دادن امکانات و خدمات ویژه، مددجو از نظر روانی در آرامش کامل قرار می‌گیرد و با حضور پزشکان متخصص، دردی را حین ترک احساس نمی‌کند.

برعکس، کمپ اجباری ترک الکل اگر دولتی باشد، بی شک تاثیر منفی خواهد گذاشت و مددجو با یک مشکل روانی اضافه بر اعتیاد، به خانه برمی‌گردد و دوباره مصرف الکل را آغاز می‌کند. چون همانطور که شنیده‌ایم، پرسنل کمپ‌های دولتی رعایت حال مددجویان را نمی‌کنند و با رفتارهای خشونت آمیز و حتی گاهی شکنجه دادن آن‌ها، مددجویان را آزار می‌دهند و هیچگونه امکانات (حتی حداقل امکانات مورد نیاز فرد) را ارائه نمی‌دهند.

کوهیار، مرکز ترک اعتیاد تمایلی و همچنین کمپ ترک الکل اجباری واقع در تهران.
کوهیار، مرکز ترک اعتیاد تمایلی و همچنین کمپ ترک الکل اجباری واقع در تهران.

پاکسازی کبد بعد از ترک الکل

مصرف الکل بیشترین آسیب را به کبد وارد می‌کند زیرا این وظیفه کبد است که الکل وارد شده به بدن را تجزیه کند و به دلیل آسیب جدی که به کبد وارد می‌شود، بسیاری از سلول‌های آن از بین می‌روند و عملکرد کبد بسیار ضعیف می‌شود.

پاکسازی کبد بعد از ترک الکل می‌تواند شرایط را بهتر کند. شما می‌توانید با مصرف آب فراوان، نوشیدنی‌های ساده، غذاهای سبک، استفاده از ویتامین‌ها و پیروی از یک دستور غذایی مناسب تجویز شده توسط پزشک متخصص، بخشی از ضررهای وارد شده به کبد را جبران کنید.

پاکسازی کبد بعد از ترک الکل با کمک پزشکان و مشاوران تیم کوهیار انجام می‌شود.
پاکسازی کبد بعد از ترک الکل با کمک پزشکان و مشاوران تیم کوهیار انجام می‌شود.

کوهیار، با داشتن سابقه بالا در ارائه خدمات ترک اعتیاد با کادر درمانی حرفه ای + امکانات تفریحی و اقامتی نمونه و تقدیم کردن افراد سالم و پاک از الکل به جامعه، به عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد الکل در تهرانپارس شناخته میشود.

افسردگی بعد از ترک الکل

افسردگی بعد از ترک الکل یکی از موارد بسیار شایع است و عموما به شکل‌های ناراحتی شدید، استرس، بی‌انگیزه شدن، احساس خسته بودن بیش از حد، سعی در آسیب زدن به خود، پرخوابی یا کم‌خوابی دیده می‌شود.

کوهیار به عنوان کمپ اجباری ترک الکل و یا مرکز ترک اعتیاد الکل در تهران، به شما کمک می‌کند به دور از احساس افسردگی و مشکلات روانی، دوره ترک الکل را بگذرانید و در صورت بروز این اختلالات، تیم قوی پزشکی و روانشناسی را در خدمت شما قرار می‌دهد تا با معالجه توسط آن‌ها، هیچ سختی حس نکنید.

آیا مقاله مرکز ترک اعتیاد الکل در تهران + کمپ اجباری برای شما مفید بود؟

آماده پاسخ به سوالات شما هستیم.

4.4/5 - (8 امتیاز)

مروری بر مقالات کاربردی