0919-8014360

ساعت پاسخگویی – 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

پاسخگویی از ساعت 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار
ماده مخدر نارنجی رنگ

ماده مخدر نارنجی رنگ (انواع) + عوارض 1403

ماده مخدر نارنجی رنگ

بسیاری از مواد اعتیاد آور هستند که رنگ آن‌ها نارنجی است و یا رنگ دیگری دارند ولی اگر در ترکیبات شیمیایی آن‌ها تغییراتی ایجاد شود، تبدیل به ماده مخدر نارنجی رنگ خواهند شد. در این مقاله قصد صحبت راجع به این دسته از مواد نظیر اسکتازی، ال اس دی و …، عوارض آن‌ها و شیوه درست ترک آن‌ها را داریم.

جهت دریافت مشاوره فوری درباره ماده مخدر نارنجی رنگ و نحوه صحیح مقابله با اعتیاد به آن با شماره تلفن 09198014360، تماس حاصل نمایید.
تیم مشاوران کوهیار آماده راهنمایی شما هستند.

کمپ ترک اعتیاد تهران
ترکیبات موجود در خر یک از ماده‌های مخدر، در نهایت رنگ آن را به وجود می‌آورند، برای مثال اکستازی و ال اس دی به همین دلیل می‌توانند در دسته ماده مخدر نارنجی رنگ قرار بگیرند.
ترکیبات موجود در خر یک از ماده‌های مخدر، در نهایت رنگ آن را به وجود می‌آورند، برای مثال اکستازی و ال اس دی به همین دلیل می‌توانند در دسته ماده مخدر نارنجی رنگ قرار بگیرند.

عوارض خطرناک مواد مخدر نارنجی رنگ

برخی از عوارض ناشی از مصرف مواد مخدر نارنجی رنگ (اکستازی) عبارت اند از:

  1. بالا رفتن فشار خون.
  2. افزایش شدید ضربان قلب.
  3. اختلالات خواب به خصوص بی‌خوابی.
  4. بزرگ شدن مردمک‌ چشم‌ها.
  5. از دست رفتن اب بدن.
  6. بالا رفتن درجه حرارت بدن.
  7. عرق کردن بیش از حد نرمال.
  8. تهوع شدید.
  9. اختلالات جنسی.
  10. کشیدن دندان‌ها به روی هم.
  11. ایجاد تغییراتی در ساختار مغز.

دیگر عارضه های ماده مخدر نارنجی رنگ (ال اس دی)

  1. افزایش میزان هوشیاری.
  2. بزرگ شدن مردمک چشم.
  3. از دست دادن میل به غذا.
  4. تغییرات حسی و هیجانی.
  5. توهم.
  6. عدم درک موقعیت و زمان.
  7. گیج رفتن سر.
  8. بی حس شدن.
  9. اختلالات تعادلی و حرکتی.
  10. تپش قلب.
  11. ضعیف شدن عضله‌ها.

توجه داشته باشید که حتما پس از چشیدن چنین نشانه‌هایی که بر اثر مصرف ماده مخدر نارنجی رنگ هستند، حتما به یک مرکز خصوصی  یا مطب یک پزشک متخصص مراجعه کنید تا اثرات جدی‌تر را از شما دور کنند و همین عوارض را نیز از بین ببرند.

مواد مخدر نارنجی رنگ ممکن است خطراتی را برای مغز، روان، ارگان‌های جنسی، تعادل بدن و بسیاری از دیگر موارد به وجود آورند.
مواد مخدر نارنجی رنگ ممکن است خطراتی را برای مغز، روان، ارگان‌های جنسی، تعادل بدن و بسیاری از دیگر موارد به وجود آورند.

ترک کردن ماده مخدر نارنجی آسان است؟

بی شک ترک هیچ یک از ماده‌های مخدر ساده نیست زیرا اعتیاد به آرامی در بدن رخنه می‌کند و نم نم همه اعضای وجود آدمی را در بر می‌گیرد تا جایی که جسم و روح به طور کامل تحت سلطه تاثیرات آن قرار می‌گیرند.

بنابراین، ترک کردن ماده مخدر نارنجی رنگ و هر نوع دیگری از آن‌ها کار ساده‌ای نخواهد بود مگر این که اراده کنید و برای رهایی کامل از متخصصین خاضر در مراکز خصوصی کمک بخواهید.

پزشکان متخصص به دلیل آشنایی کامل به همه انواع ماده مخدر و همچنین به خاطر کسب تجربه بالا در این حوزه، به خوبی مسیر خلاص شدن از آن را می‌دانند و بدون ریسک و خطر شما را به روزهای عادی پیش از اعتیاد بازمیگردانند.

اگر نیاز به دریافت اطلاعات بیشتری درباره ترک ماده مخدر نارنجی رنگ دارید، می‌توانید از متخصصین حاضر در مرکز خصوصی کوهیار به طور حضوری بپرسید:
تهران پارس، فلکه دوم بین دوم و سوم، خیابان 182 رحیمی طارمی، نبش مظفری، پلاک 55.
شماره تماس برای اخذ مشاوره سریع: 8014360-0919

ترک کردن ماده مخدر نارنجی رنگ نیز مانند ترک هر مخدر دیگری پیچیده است زیرا بعد روانی و جسمی فرد باید به طور کامل از اعتیاد پاکسازی شده و همچنین درمان کامل صورت بگیرد. البته در صورت مراجعه به مرکز خصوصی ترک اعتیاد و قرار گرفتن تحت نظر متخصصین، این پروسه قطعا با ریسک و سختی کمتری انجام می‌شود.
گرفتن تحت نظر متخصصین، این پروسه قطعا با ریسک و سختی کمتری انجام می‌شود.

مرکز ترک مواد مخدر در تهران

پیش از انتخاب یک مرکز معتبر برای ترک مواد مخدر، باید به دنبال این باشید که خدمات و امکانات ارائه شده توسط آن‌ها را به خوبی ببینید و سطح کار متخصصین را بسنجید. در کمپ‌های خصوصی نظیر کوهیار، سعی می‌شود همه خدمات از درمان گرفته تا اقامت و تفریح در بالاترین میزان کیفیت در اختیار مددجویان قرار بگیرد.

در این مراکز، پروسه درمان از جمله سم زدایی یا هر اقدام تخصصی دیگری به موقع و به دست متخصصین انجام می‌شود، مراقبت به صورت شبانه روزی شکل می‌گیرد، داروهای مناسب تجویز می‌شوند و جلسات روان درمانی بسیار تاثیر گذار تشکیل می‌شوند تا همه جوانب مهم برای آمادگی ترک تحت تاثیر قرار بگیرند.

تفریح و اقامت نیز به شکلی است که گویی مددجو برای مدتی در یک هتل پنج ستاره و لاکچری در حال استراحت می‌باشد. پس از گذراندن این دوره، مددجو متوجه می‌شود که ترک نه تنها سخت نبوده، بلکه تجربه خوبی نیز برای او به همراه داشته است.

آیا مقاله ماده مخدر نارنجی رنگ (انواع) + عوارض 1403 مفید بود؟
آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)

مروری بر مقالات کاربردی