0919-8014360

ساعت پاسخگویی – 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

پاسخگویی از ساعت 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار
ناپروکسن برای ترک متادون

ناپروکسن برای ترک متادون (بررسی تاثیر گذاری + عوارض)

ناپروکسن برای ترک متادون

یکی از سختی‌ها و مشکلات ترک هر ماده مخدری، تحمل درد و عوارض این دوران است ولی در این میان بسیاری از افراد از ناپروکسن برای ترک متادون استفاده می‌کنند تا این دردها را با شدت کمتری حس کنند.

توجه : استفاده از ناپروکسن ممکن است تاثیرات خوبی بگذارد ولی نباید به طور ناشیانه و بدون دستور پزشک باشد زیرا این امکان وجود دارد که در برخی از مواقع باعث بروز مشکلات جدی‌تری نظیر مشکلات قلبی، مغزی و … شود.

بنابراین پیشنهاد کارشناسان این است که حتما پیش از هر اقدامی، با کادر درمانی متخصص ترک اعتیاد، مشورت کنید.

جهت دریافت مشاوره فوری در زمینه مصرف ناپروکسن برای ترک متادون با شماره تلفن 09198014360، تماس حاصل نمایید.
تیم مشاوران کوهیار آماده راهنمایی شما هستند.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران
پیش از مصرف ناپروکسن برای ترک متادون حتما با یک متخصص این حوزه مشورت کنید.
پیش از مصرف ناپروکسن برای ترک متادون حتما با یک متخصص این حوزه مشورت کنید.

قرص ناپروکسن چیست و چرا استفاده میشود؟

قرص ناپروکسن یکی از داروهای ضد التهابی است که توسط افراد بیمار دارای درد شدید مورد مصرف قرار می‌گیرد تا دردها را کاهش دهد. از ناپروکسن برای ترک متادون نیز به همین دلیل استفاده می‌شود تا عوارض ناشی از نرسیدن این ماده مخدر به بدن مانند درد عضلات و … را کاسته و در نهایت پروسه درمانی را به ساده‌ترین شکل ممکن برساند.

البته باید پیش از مصرف ناپروکسن با پزشک متخصص خود صحبت کنید تا نظر او را درباره این دارو بدانید. شاید او با توجه به وضعیت جسمانی شما داروی مسکن دیگری را پیشنهاد دهد.

مصرف ناپروکسن حین ترک متادون باعث کاهش میل به استفاده از این ماده و کم شدن درد ناشی از ترک خواهد شد.
مصرف ناپروکسن حین ترک متادون باعث کاهش میل به استفاده از این ماده و کم شدن درد ناشی از ترک خواهد شد.

عوارض قرص ناپروکسن

پزشکان متخصص در زمینه ترک اعتیاد به خوبی عوارض قرص ناپروکسن و سایر داروهای مورد استفاده را می‌دانند. بنابراین در صورت تداخل این داروها با مشکلات جسمی و روانی مددجویان در دوران ترک، آن‌ها را از مصرف این داروها بازمی‌دارند.

برخی از عوارض ناپروکسن برای ترک متادون عبارت اند از:

  1. مشکلات گوارشی نظیر اختلالات دفع، حالت تهوع، رفلاکس و …
  2. مشکلات مربوط به چشم و بینایی.
  3. اختلال در سیستم تنفسی.
  4. مشکلات قلب و سیستم گردش خون.
  5. ایجاد مشکل در کلیه و کبد.
برای جلوگیری از عوارض ناپروکسن حین ترک اعتیاد به متادون، حتما از دستورات پزشکان متخصص پیروی کنید.
برای جلوگیری از عوارض ناپروکسن حین ترک اعتیاد به متادون، حتما از دستورات پزشکان متخصص پیروی کنید.

چه زمانی از ناپروکسن برای ترک اعتیاد به متادون استفاده کنیم؟

استفاده از ناپروکسن برای ترک اعتیاد به متادون در زمانی باید انجام شود که درد بسیار شدیدی فرد را آزار می‌دهد و پزشک با نظارت و تشخیص خود، دستور استفاده از دوز بهینه را بدهد تا مطمئن باشید که تداخلی با سایر متودهای درمانی که انجام شده است، نداشته باشد و آسیب‌های بیشتری را به وجود نیاورد.

توجه کنید که :  این دارو می‌تواند برای کم کردن تاثیر عوارض ترک کارساز باشد و علاوه بر این، جهت جایگزین شدن به جای متادون در بدن نیز مورد مصرف قرار بگیرد زیرا از همان گروه است با این تفاوت که میزان وابسته شدن افراد به آن، کمتر است.

با همه این صحبت‌ها، باید از استفاده خود خواسته آن اجتناب کنید و اجازه دهید پزشک متخصص تشخیص دهد که مصرف آن ب صلاح شما است یا خیر و همچنین بهترین زمان استفاده از آن در طی روند ترک را برای شما مشخص گرداند.

سوالات خود درباره قرص ناپروکسن و تاثیرگذاری آن در ترک متادون را از طریق تماس با شماره 09198014360 از متخصصین کوهیار بپرسید.
سوالات خود درباره قرص ناپروکسن و تاثیرگذاری آن در ترک متادون را از طریق تماس با شماره 09198014360 از متخصصین کوهیار بپرسید. ناپروکسن برای ترک متادون، تنها راه حل ممکن نیست و میتوانید با جایگزین های بهتری نیز اقدام به رهایی از متادون کنید.

بهترین روش برای ترک با قرص چیست؟

بهترین روش برای ترک با قرص این است که به جای ساده گرفتن این موضوع و مصرف بدون نظارت پزشک، یا یکی از متخصصین را استخدام نموده تا چند روز به طور 24 ساعته کنار شما باشند و وضعیت‌تان را چک کنند یا در یک مرکز ترک اعتیاد خصوصی حضور پیدا کنید و پس از بستری شدن، زیر نظر تیم درمانی باتجربه پروسه ترک را پشت سر بگذارید و مناسب‌ترین داروها را در بهینه‌ترین زمان استفاده کنید تا بدون فوت وقت به زندگی عادی خود بازگردید.

بهترین روش برای ترک با قرص، درمان شدن در یک مرکز خصوصی با امکانات vip زیر نظر گروه‌های درمانی رده بالا است.
بهترین روش برای ترک با قرص، درمان شدن در یک مرکز خصوصی با امکانات vip زیر نظر گروه‌های درمانی رده بالا است. ناپروکسن برای ترک متادون، تنها زمانی میتواند مفید باشد که تحت یک برنامه درمانی منظم و به شکل اصولی زیر نظر پزشک مصرف شود.

مشاوره قدم به قدم با کارشناس مجرب

یکی از مزایای مهم و ضروری حضور پیدا کردن در مرکز ترک اعتیاد خصوصی، دریافت مشاوره قدم به قدم با کارشناس مجرب است که به شما کمک می‌کند بیشترین و مفیدترین اطلاعات درباره پروسه درمان اعتیاد را به دست آورید و متخصص مورد نظر را از وضعیت فعلی خود به خوبی آگاه سازید.

این کار علاوه بر افزایش میزان اعتماد به نفس شما حین طی کردن دوره درمان (به خاطر داشتن دید کلی نسبت به این مسیر)، باعث می‌شود متخصصین نیز بتوانند بیشتر شما را بشناسند و در نهایت ایده‌آل‌ترین متود ترک متادون را برای شما در نظر بگیرند.

اگر مایل به اخذ مشاوره فوری درباره هر موضوعی نظیر چگونگی مصرف ناپروکسن برای ترک متادون و یا سایر موارد هستید، با شماره 09198014360 تماس بگیرید.

حال اگر قصد گرفتن مشاوره حضوری در مرکز ترک اعتیاد کوهیار را دارید، به آدرس زیر مراجعه نمایید:

تهران پارس، فلکه دوم بین دوم و سوم، خیابان 182 رحیمی طارمی، نبش مظفری، پلاک 55.

 

آیا مقاله ناپروکسن برای ترک متادون (بررسی تاثیر گذاری + عوارض) مفید واقع شد؟

تیم ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما است.

3.8/5 - (5 امتیاز)

مروری بر مقالات کاربردی