0919-8014360

ساعت پاسخگویی – 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

پاسخگویی از ساعت 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار
ماده مخدر هارمالین

ماده مخدر هارمالین (اسپند) + فاز و عوارض

ماده مخدر هارمالین چیست

یکی از انواع مواد مخدر که تعدادی از افراد آن را برای ایجاد احساس شادی، آرامش، شجاعت، اعتیاد به نفس و حس و حال این چنینی مورد استفاده قرار می‌دهند، ماده مخدر هارمالین است که یک آلکالوئید از دسته هارمالا می‌باشد. مصرف این ماده مخدر ممکن است سبب بروز مشکلات خلقی، روانی، گوارشی و … شود.

جهت دریافت مشاوره فوری درباره ماده مخدر هارمالین و نحوه ترک آن با شماره تلفن 09198014360، تماس حاصل نمایید.
تیم مشاوران کوهیار آماده راهنمایی شما هستند.

کمپ ترک اعتیاد تهران
ماده مخدر هارمالین یکی از مواد دسته آلکالوئیدهای هارمالا است که حس خوشی، اعتماد به نفس و انگیزه را در فرد ایجاد می‌کند ولی عوارض جدی آن در انتظار مصرف کنندگان خواهد بود.
ماده مخدر هارمالین یکی از مواد دسته آلکالوئیدهای هارمالا است که حس خوشی، اعتماد به نفس و انگیزه را در فرد ایجاد می‌کند ولی عوارض جدی آن در انتظار مصرف کنندگان خواهد بود.

استخراج هارمالین از اسپند انجام میشود؟

بله این که می‌گویند استخراج هارمالین از اسپند صورت می‌گیرد درست است. این کار در گذشته انجام می‌شده است و بسیار یاز بیماری‌ها نظیر پارکینسون، افسردگی و … را به کمک همین رفع می‌کرده‌اند ولی عورض جدی را نیز به همراه داشته است.

اکنون اگر برای درمان بیماری‌ها قصد استفاده از آن را دارید، حتما باید با پزشک مشورت کنید تا داروی مناسب ساخته شده توسط هارمالین را تجویز کند.

فاز هارمالین و عوارض خطرناک آن

یکی از تاثیرات ماده مخدر هارمالین این است که میزان نورآدرنالین و سروتونین مغز را بسیار بالا می‌برد همین موضوع باعث فاز سرخوشی، شادی، نترس بودن و قدرت در فرد می‌شود.

مواد مخدر هارمالین همانطور که حس خوبی حین مصرف می‌دهد، عوارض جدی و شدیدی را نیز به همراه دارد که بعضی از آن‌ها عبارت اند از:

  1. حالت تهوع.
  2. اسهال یا یبوست.
  3. تپش قلب یا افت ضربان قلب.
  4. بالا رفتن یا پایین آمدن فشار خون.
  5. اختلالات بینایی.
  6. مشکلات شنوایی.
  7. ناتوانی در حرکت به طور طبیعی.
  8. نداشتن تعادل.
  9. بروز ذات الریه.
  10. افسردگی شدید.
  11. استرس و تشویش.
  12. تشنج کردن.
  13. به هم ریختن هورمون‌ها.
  14. بی نظم شدن عادات ماهیانه در بانوان.
  15. کاسته شدن از مقاومت در مقابل بیماری‌های دارای عفونت.
هارمالین احساس شادی و سرخوشی به همراه دارد ولی بعد از مدتی اعتیاد به آن، عوارضی نظیر مشکلات هورمونی، گوارشی، پوستی، ریوی و ... را به همراه خواهد داشت.
هارمالین احساس شادی و سرخوشی به همراه دارد ولی بعد از مدتی اعتیاد به آن، عوارضی نظیر مشکلات هورمونی، گوارشی، پوستی، ریوی و … را به همراه خواهد داشت.

نحوه مصرف هارمالین تاثیری در کاهش عوارض دارد؟

بله این که ماده مخدر هارمالین را چگونه مورد مصرف قرار دهید می‌تواند عوارض آن را تغییر دهد و شما باید برای این که از این ماده به عنوان دارو جهت درمان بیماری کمک بگیرید، حتما باید با متخصصین مشورت کنید تا آن‌ها دوز مصرفی مناسب، ترکیبات دارویی و مدت زمان مصرف را مشخص کنند تا کمترین آسیبی به بدن شما وارد نشود.

شیوه استفاده از هارمالین ممکن است نشانه‌های آن را تغییر دهد. اگر نیاز به مصرف این ماده به عنوان دارو دارید، حتما نظارت پزشک را مورد توجه قرار دهید.
شیوه استفاده از هارمالین ممکن است نشانه‌های آن را تغییر دهد. اگر نیاز به مصرف این ماده به عنوان دارو دارید، حتما نظارت پزشک را مورد توجه قرار دهید.

بهترین روش درمان اعتیاد به هارمالین

در میان همه روش‌های درمان اعتیاد به هارمالین از جمله ترک در خانه، کلینیک، مرکز دولتی و خصوصی، کمپ‌های تخصصی می‌توانند بهترین گزینه باشند زیرا در آن‌ها همه اقدامات مربوط به ترک به درستی با نظارت متخصصین انجام می‌شوند و مراحلی نظیر سم زدایی، دارو درمانی، روان درمانی و سایر کارهای ضروری به طور کامل و اصولی به انجام می‌رسند.

اگر فردی مدت زمان کوتاهی درگیر اعتیاد به هارمالین بوده است، احتمالا سم زدایی سریع برای او بهتر باشد ولی افرادی که اعتیاد شدید و طولانی مدت به این ماده داشته اند، قطعا سم زدایی تدریجی به همراه دارو درمانی و کار کردن روی ذهن را باید انجام دهند.

نشانی کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار (تهران):
تهران پارس، فلکه دوم بین دوم و سوم، خیابان 182 رحیمی طارمی، نبش مظفری، پلاک 55.
شماره تماس: 8014360-0919

سوالات متداول درباره ماده مخدر هارمالین

آیا تجربه مصرف هارمالین ، مرگ به همراه دارد؟

اگر به صورت درستی استفاده نشود، می‌تواند تاثیرات شدیدی را بر گیرنده‌های سیستم اعصاب مرکزی بگذارد که این موضوع ممکن است تجربه مصرف هارمالین را با مرگ به اتمام برساند.

مشاوره ماده مخدر هارمالین

اگر در زمینه ماده مخدر هارمالین و نحوه ترک آن سوالی دارید، می‌توانید به مرکز ترک اعتیاد خصوصی کوهیار مراجعه نمایید و به طور حضور یاز متخصصین حاضر در آن همه پرسش‌های خود را بیان کرده و پاسخ جامعی به دست آورید.

آیا مقاله ماده مخدر هارمالین (اسپند) + فاز و عوارض مفید بود؟
اماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)

مروری بر مقالات کاربردی