0919-8014360

ساعت پاسخگویی – 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

پاسخگویی از ساعت 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار
ماده مخدر نخ

ماده مخدر نخ و یخ و برنز (خطرات ترسناک) + مرکز ترک

ماده مخدر نخ چیست؟

یکی از ماده‌های مخدری که خاصیت روان گردانی دارد و مشابه دانه‌های برنج سوخته شده است، ماده مخدر نخ می‌باشد که به شدت اثرات سخت و هولناکی به همراه خود دارد. مخدر نخ را یا مانند سیگار (تدخین) مورد استفاده قرار می‌دهند، یا مقداری از آن را بر خراش‌ها و بریدگی‌های بدن می‌گذارند که آرام آرام در بدن نفوذ نماید و تاثیرات خود را به جای بگذارد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره ماده مخدر نخ، یخ و برنز با شماره تلفن 09198014360، تماس حاصل نمایید.
تیم مشاوران کوهیار آماده راهنمایی شما هستند.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران

وقتی این ماده در بدن رخنه می‌کند، خطرات وحشتناکی از متورم شدن مغز، از یاد بردن اطرافیان، مشکلات قلبی و بسیاری از صدمات دیگری را به وجود می‌آورد. جای شکر دارد که سختی شیوه استفاده از ماده مخدر نخ باعث شده است تعداد محدودی از افراد آن را استعمال نمایند و در صورت حس کردن عوارض آن می‌توانند در مراکز معتبر ترک اعتیاد با شانس بالایی درمان شوند.

نوعی از مخدرها که شبیه به دانه‌های برنج است و عوارضی نظیر التهاب مغز، مشکل قلبی، توهم، آسیب روانی و ... را به همراه دارد، ماده مخدر نخ نامیده می‌شود.
نوعی از مخدرها که شبیه به دانه‌های برنج است و عوارضی نظیر التهاب مغز، مشکل قلبی، توهم، آسیب روانی و … را به همراه دارد، ماده مخدر نخ نامیده می‌شود.

مواد مخدر یخ چیه؟

تحریک اعصاب مرکزی، ایجاد حس خوشحالی و روی زمین نبودن، لمس لذات عمیق، احساس رهایی و خوشبختی از جمله تاثیرات لحظه‌ای مواد مخدر یخ بر ذهن آدمی است. در واقع یخ همان مخدر معروف شیشه است که از مت ( متامفتامین ) برگرفته شده است. کار مت آمفتامین، ایجاد تحریکاتی در عصب‌ها است که همین، فرد را از این رو به آن رو می‌کند.

از آن‌جایی که ماده به دست آمده شبیه به قطعات ریز یخ و یا خرده شیشه بی رنگ، سفید یا آبی رنگ است، نام‌های شیشه و آیس (یخ) معرف چنین مخدری هستند. طریقه استعمال مواد مخدر یخ می‌تواند به شکل دود کردن، بالا کشیدن از بینی، تزریق کردن توسط سرنگ یا حتی خوردن باشد.

اگر به طور بی رویه و بیش از حد مواد مخدر یخ استفاده شود، مشکلات ریوی، کلیوی، گوارشی، پوستی و اختلالات ذهنی بسیاری گریبان مصرف کننده را خواهد گرفت که در این صورت، حتما نیاز می‌شود برای زنده ماندن به یک متخصص حاضر در مرکز ترک اعتیاد مراجعه کند تا پیش رفتن این آسیب‌ها به طور درستی متوقف گردد.

مصرف ادامه دار مخدر یخ و افزایش دوز مصرف، ممکن است مرگ تهدید بزرگی به نام مرگ را به دنبال داشته باشد.

ماده مخدر برنز

این ماده شباهت زیادی به مخدر نخ دارد و تاثیرات خود را مستقیما روی عصب‌ها و مغز می‌گذارد. طرز مصرف ماده مخدر برنز این گونه می‌باشد که باید روی یخ گذاشته شود تا بخاری از آن به وجود آید و مصرف کننده آن بخار را با بینی به داخل دهد.

شاید عجیب به نظر برسد ولی مشکلاتی که ماده مخدر نخ و همچنین برنز به بدن وارد می‌کنند تا حدی خطر آفرین هستند که حتی این امکان وجود دارد مغز رفته رفته با استعمال آن از بین برود. خانواده‌ها باید مراقب جوانان و نوجوانان خود باشند تا پای آن‌ها به سمت مواد مخدر به خصوص چنین موادی کشیده نشود و یا در صورت دیدن نشانه‌های خاصی در آن‌ها، فورا آن‌ها را به یک مرکز تخصصی ترک اعتیاد برسانند تا مشکل از آن چیزی که هست، پیچیده‌تر نشود.

ماده مخدر برنز از همه لحاظ شباهت بسیار زیادی با مخدر نخ دارد و بی واسطه اثرات مخرب خود را به مغز می‌رساند تا حدی که در صورت عدم توجه به آن، مغز را نیست و نابود خواهد کرد.
ماده مخدر برنز از همه لحاظ شباهت بسیار زیادی با مخدر نخ دارد و بی واسطه اثرات مخرب خود را به مغز می‌رساند تا حدی که در صورت عدم توجه به آن، مغز را نیست و نابود خواهد کرد.

خطرات ترسناک اعتیاد به نخ، یخ و برنز

عوارض بسیار وحشتناک ماده مخدر نخ و برنز عبارت اند از:

  1. از دست دادن هوش و حواس.
  2. ناتوانی در شناخت افراد.
  3. بالا رفتن فشار خون بدن.
  4. تورم مغزی بر اثر اعتیاد به نخ.
  5. اختلال‌هایی در بینایی.
  6. بروز مشکلات حاد قلبی.
  7. ایجاد تداخلاتی در عملکرد کلیه‌ها.
  8. مشکلات کبدی.
  9. یکسان شدن میزان نزدیکی یا دوری اطرافیان از نظر عاطفی.

نکته مهم : برای ترک مخدرهای خطرناکی مثل یخ، نخ و برنز حتما به مرکزی مراجعه کنید که شما را تحت نظارت 24 ساعته تیم پزشکی قرار دهد.

عوارض مصرف ماده مخدر یخ (آیس)

  1. تضعیف سیستم دفاعی بدن.
  2. پریشان گویی.
  3. اختلالات روانی از جمله توهم شدید.
  4. کم شدن غیر طبیعی وزن.
  5. ناتوان شدن در زمینه به یاد آوردن وقایع.
  6. آسیب دندان‌ها.
  7. ناراحت و افسرده بودن مداوم.
  8. صدمات جدی به کلیه.
  9. ایجاد آسیب در کبد.
  10. مسئله ایجاد کردن در کار ریه.
  11. از بین بردن زیبایی و جوانی پوست.
  12. نا آرام بودن و ناتوانی در حفظ آرامش.

با وجود همه این مشکلات و آسیب‌های وارد شده به بدن بر اثر استعمال ماده مخدر نخ ، یخ و یا برنز، اگر فرد به موقع و هر چه زودتر برای ترک اقدام نماید، می‌توانیم جایی برای امید به بهبودی نگه داریم.

کلید اصلی رها شدن از دوران سخت اعتیاد، کمک گرفتن از نیروهای متخصص و باتجربه است زیرا بدون آن‌ها احتمال بروز خطا بالا می‌رود و به دلیل ضعف جسمانی و روانی که فرد در آن دوره متحمل شده است، هر خطایی خطرات زیادی به دنبال خواهد داشت.

همه انواع مخدرها از جمله ماده مخدر نخ ، آیس (یخ) و برنز معضلات غیر قابل تحملی را بر کالبد بدن و روحیات فرد به وجود می‌آورند که شامل آسیب به قلب، لطمه وارد کردن به مغز، توهم، اختلالات سیستم گوارشی و تنفسی، مشکلات ریوی و کلیوی و بسیاری از مسائل دیگر هستند.
همه انواع مخدرها از جمله ماده مخدر نخ ، آیس (یخ) و برنز معضلات غیر قابل تحملی را بر کالبد بدن و روحیات فرد به وجود می‌آورند که شامل آسیب به قلب، لطمه وارد کردن به مغز، توهم، اختلالات سیستم گوارشی و تنفسی، مشکلات ریوی و کلیوی و بسیاری از مسائل دیگر هستند.

بهترین مرکز ترک اعتیاد به مخدرهای روانگردان

مولفه‌هایی که یک کمپ را تبدیل به بهترین مرکز ترک اعتیاد به ماده مخدر نخ و بقیه مخدرها می‌کند، عبارت اند از:

  1. ارائه خدمات و امکانات vip برای هر مددجو.
  2. رسیدگی شبانه روزی تیم پزشکان به مددجویان جهت چک کردن اوضاع.
  3. تجویز مناسب‌ترین داروها با توجه به وضع هر فرد.
  4. در نظر گرفتن فضایی آرام، امن و راحت به همراه وسایل باکیفیت.
  5. توجه داشتن به جنبه ذهنی درمان و ارائه خدماتی برای تفریح.
  6. ویزیت کردن مددجویان به طور منظم توسط متخصصین.
  7. انجام امور تخصصی درمان نظیر سم زدایی به طور اصولی.
  8. برگزار کردن جلسه‌های گروه درمانی و روان درمانی.
  9. ارائه رژیم غذایی منحصر به فرد برای هر مددجو.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار سعی کرده است همه نکات را جهت تاثیرگذاری بیشتر بر روند درمان مددجویان رعایت کند و احتمال ترک به صورت کامل و بدون درد و سختی را بالا ببرد.

مشاوره ترک اعتیاد در تهران

یکی از خدمات مهم ارائه شده در کمپ کوهیار، در اختیار قرار دادن یک جلسه مشاوره رایگان بین مددجو و متخصص ترک ماده مخدر نخ و سایر مخدرها است. طی این نشست، مددجو اطلاعات مورد نیاز خود را از پزشک حاضر میگیرد و آن پزشک هم با دریافت داده‌هایی از صحبت‌های او، متود معالجه مختص آن فرد را تجویز می‌نماید.

اگر تمایلی به کسب مشاوره حضوری از متخصصان کمپ کوهیار دارید، به آدرس زیر رجوع کنید:
تهران پارس، فلکه دوم بین دوم و سوم، خیابان 182 رحیمی طارمی، نبش مظفری، پلاک 55.

آیا مقاله ماده مخدر نخ و یخ و برنز (خطرات ترسناک) + مرکز ترک مفید بود؟
آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)

مروری بر مقالات کاربردی