0919-8014360

ساعت پاسخگویی – 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

پاسخگویی از ساعت 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار
ماده مخدر قهوه ای رنگ

ماده مخدر قهوه ای رنگ یا دوا (عوارض + ترک)

ماده مخدر قهوه ای رنگ چه نام دارد

هروئین یکی از مواد مخدری است که دارای مورفین زیاد بوده و فرد را سریعا به این دارو وابسته می‌کند. این مخدر در رنگ‌های سفید و قهوه‌ای وجود دارد که از همین رو نام ماده مخدر قهوه ای را نیز بر آن گذاشته‌اند. این ماده ممکن است در دوزهای مشخصی برای زمینه‌ی پزشکی مفید باشد ولی مصرف غیر اصولی آن سبب اعتیاد و بروز صدمات بسیار حاد خواهد شد.

جهت دریافت مشاوره فوری درباره ماده مخدر قهوه ای رنگ و نحوه ترک آن با شماره تلفن 09198014360، تماس حاصل نمایید.
تیم مشاوران کوهیار آماده راهنمایی شما هستند.

کمپ ترک اعتیاد اجباری تهران
ماده مخدر قهوه ای رنگ همان هروئین است که حاوی مورفین بالایی بوده و دردها را شدیدا کاهش می‌دهد ولی مصرف آن سبب اعتیاد و آثار زیان باری خواهد شد.
ماده مخدر قهوه ای رنگ همان هروئین است که حاوی مورفین بالایی بوده و دردها را شدیدا کاهش می‌دهد ولی مصرف آن سبب اعتیاد و آثار زیان باری خواهد شد.

مواد دوا چیست

یکی از نام‌های ماده مخدر هروئین که در ایران آن را به این نام نیز می‌شناسند، مواد دوا است. شاید دلیل نامگذاری این، خاصیت کاهش درد هروئین باشد.

استفاده از ماده مخدر قهوه ای رنگ یا همان دوا (هروئین) می‌تواند از طریق دود کرد، استنشاق و یا هروئین انجام شود که در این صورت، گیرنده‌های مغز را درگیر می‌کند و اختلالات ناگوار و جدی‌ای را بر بدن مصرف کننده به جای می‌گذارد.

مواد دوا نام دیگر هروئین است که به خاطر تسکین دردهای شدید روی آن گذاشته شده است.
مواد دوا نام دیگر هروئین است که به خاطر تسکین دردهای شدید روی آن گذاشته شده است.

عوارض هروئین قهوه ای بر چهره و مغز

  1. دیدن رویاهای بیشتر.
  2. توهم زدن.
  3. احساس خوشی غیر طبیعی.
  4. اختلالات شخصیتی.
  5. از بین رفتن سطح استرس و تنش.
  6. افسردگی.
  7. اختلال‌های روحی و روانی.

این مواردی که ذکر شدند، تعدادی از پر تکرارترین عوارض هروئین بر مغز بودند که با تاثیر گذاری بر آن، چنین نشانه‌هایی ممکن است در فرد ایجاد شود. حال برخی دیگر از عوارض هروئین قهوه ای بر چهره نمایان می‌شوند که تعدادی از آن‌ها را در لیست زیر جمع آوری کرده‌ایم:

  1. پوسیده و خراب شدن دندان‌ها.
  2. از بین رفتن شادابی پوست.
  3. ایجاد چروک‌های فراوان در پوست.
  4. لک افتادن روس پوست.
  5. عفونت کردن پوست به طور پی در پی.
  6. ایجاد زخم.
عوارض هروئین بر چهره عبارت اند از: چروک، زخم، پوسیدگی دندان، عفونت‌های پوستی، از دست رفتن شادابی و تاثیرات غیر جالب دیگر.
عوارض هروئین بر چهره عبارت اند از: چروک، زخم، پوسیدگی دندان، عفونت‌های پوستی، از دست رفتن شادابی و تاثیرات غیر جالب دیگر.

بهترین مرکز برای ترک دوا و دیگر گیاهان مخدر ایران

برای درمان اعتیاد به هروئین یا همان ماده مخدر قهوه ای رنگ نیاز است که حتما نزد یک پزشک متخصص حضور یابید تا او با چک کردن وضعیت جسمی و روانی شما و همچنین با کسب آگاهی از میزان مصرف، نحوه استفاده، مدت زمان درگیری با اعتیاد و سایر موضوعات، مناسب‌ترین شیوه درمان را در یک مرکز ترک اعتیاد خصوصی برای شما انجام دهد.

حال برای این که بهترین مرکز برای ترک دوا را پیدا کنید، باید توجه داشته باشید که همه خدمات مشاوره، تفریح، اقامت و درمان (سم زدایی، دارو درمانی و روان درمانی) مورد نیاز را با بالاترین کیفیت ارائه دهد.

کمپ خصوصی ترک اعتیاد کوهیار همه سعی خود را می‌کند تا اقدامات لازم و ضروری برای آماده سازی شرایط جهت ترک اعتیاد مددجویان را به طور کامل و باکیفیتی در اختیار همه آن‌ها قرار دهد.

اگر در موقعیتی هستید که می‌خواهید خیلی سریع درباره ترک ماده مخدر قهوه ای رنگ توضیحاتی را دریافت کنید، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
0919-8014360

مشاوره ترک ماده مخدر قهوه ای رنگ

در کمپ خصوصی ترک اعتیاد کوهیار که تمامی خدمات مانند اقامت در هتلی پنج ستاره ارائه می‌شود، علاوه بر انجام اقدامات تخصصی ترک ماده مخدر قهوه ای رنگ ، جلسه مشاوره رایگان نیز پیش از قرار گرفتن تحت پروسه درمان در اختیار همه مددجویان قرار می‌گیرد تا فرصتی داشته باشند سوالات خود را از متخصصین بپرسند و پاسخ دقیقی را به دست آورند.

در صورت نیاز به اخذ مشاوره حضوری از پزشکان متخصص تیم کوهیار، به آدرس زیر مراجعه نمایید:
تهران پارس، فلکه دوم بین دوم و سوم، خیابان صد و هشتاد و دو رحیمی طارمی، نبش مظفری، پلاک 55 (مرکز ترک اعتیاد تخصصی کوهیار).

آیا مقاله ماده مخدر قهوه ای رنگ یا دوا (عوارض + ترک) مفید بود؟
اماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)

مروری بر مقالات کاربردی