0919-8014360

ساعت پاسخگویی – 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

پاسخگویی از ساعت 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار
ترک ام دی ام ای

ترک ام دی ام ای (mdma) + عوارض مصرف + راه ترک

ترک ام دی ام ای

ام دی ام ای که یکی از مواد مخدر در دسته توهم‌زاها می‌باشد، به شدت اعتیاد آور بوده و تاثیرات کوتاهی مانند سرخوشی و حال خوب را برای افراد به وجود می‌آورد. این مخدر اگر مورد استفاده زیاد قرار بگیرد، ممکن است فرد را تا بیهوش شدن نیز بکشاند. فلذا مهم است که هر چه سریعتر اقدام به ترک ام در ام ای با نظارت پزشک ترجیحا در یک کمپ خصوصی نمایند.

جهت دریافت مشاوره فوری در زمینه ترک ام در ام ای با شماره تلفن 09198014360، تماس حاصل نمایید.
تیم مشاوران کوهیار آماده راهنمایی شما هستند.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران
با بستری شدن در کمپ خصوصی و استفاده از خدمات و امکانات مثال زدنی آن‌ها، شانس ترک ام دی ام ای به طور ریشه‌ای بالاتر خواهد رفت.
با بستری شدن در کمپ خصوصی و استفاده از خدمات و امکانات مثال زدنی آن‌ها، شانس ترک ام دی ام ای به طور ریشه‌ای بالاتر خواهد رفت.

ام دی ام ای چیست؟

ام در ام ای (MDMA) یا همان اکستازی که به آن قرص m نیز می‌گویند، در گذشته به عنوان دارویی جهت درمان مشکلات روحی و روانی مورد استفاده قرار می‌گرفته است و پزشک متخصص با تشخیص خود به طور اصولی برای بیمار تجویز می‌کرده است.

ولی حالا یکی از مواد اعتیاد آوری می‌باشد که شدیدا احساسات افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در آن لحظات، لذات احساسی، دوست داشتن سایر افراد، نیاز شدید به صحبت کردن درباره مسائل احساسی و … را برای افرادی که آن را مصرف کرده‌اند، به وجود می‌آورد.

ام دی ام ای همان اکستازی است و فرد مصرف کننده با استفاده از آن احساس لذت، خوشی، علاقه به معاشرت و ... پیدا می‌کند.
ام دی ام ای همان اکستازی است و فرد مصرف کننده با استفاده از آن احساس لذت، خوشی، علاقه به معاشرت و … پیدا می‌کند.

ماده مخدر mdma چه اثراتی بر ذهن دارد؟

اثرات ماده مخدر mdma بر ذهن به این صورت است که میزان فعالیت و عملکرد سروتونین، دوپامین و نور اپی نفرین را در مغز شدیدا بالا می‌برد. بدین ترتیب، با افزایش کارایی سروتونین فرد رفتارهای عاطفی نشان می‌دهد و نیاز جنسی او تغییر می‌کند. با افزایش دوپامین، انرژی فرد چندین برابر می‌شود و با بالا رفتن میزان نور اپی نفرین، تپش قلب و بالا رفتن جربان خون صورت می‌گیرد.

تاثیرات مخدر ام در ام ای بر سایر نقاط بدن عبارت اند از:

  1. افزایش میزان جریان خون در بدن.
  2. احساس ضعف شدید جسمانی.
  3. بروز حمله‌های ترس.
  4. کاهش سطح هوشیاری و در برخی از موارد، از هوش رفتن.
  5. تشنج.
  6. چسباندن فک بالا و پایین به طور شدید.
  7. کاهش نیاز به خوردن غذا.
  8. پروراندن تفکرات نامعقول در سر.
  9. بی قراری و نا آرامی پا ها.
  10. انقباض عضلانی.
برای متوقف نمودن هرچه سریعتر عوارض ام دی ام ای نیاز است که مصرف کننده حتما زیر نظر متخصصان بستری شود.
برای متوقف نمودن هرچه سریعتر عوارض ام دی ام ای نیاز است که مصرف کننده حتما زیر نظر متخصصان بستری شود.

راه ترک مخدر mdma چگونه است؟

به طور معمول در اکثر افراد این پنج راه ترک مخدر mdma بیشتر انتخاب می‌شود:

  1. ترک ام دی ام ای در خانه به طور خودسرانه. (این روش اصلا پیشنهاد نمی‌شود زیرا به دلیل نا آگاهی نسبت به روند درمانی، خطرات جانی بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت.)
  2. ترک ام دی ام ای در منزل با نظارت پزشک. (این شیوه خوب است ولی به این علت که یک پرستار دانا به طور 24 ساعته شرایط فرد را کنترل نمی‌کند، ممکن است وضعیت جسم و روان فرد مورد تهدید قرار بگیرد.)
  3. ترک mdma در کلینیک ترک اعتیاد. (کلینیک‌هی ترک اعتیاد به دلیل پذیرش تعداد زیادی از مددجویان، احتمال دارد توانایی رسیدگی بسیار عالی به همه افراد را نداشته باشند و بهبودی کامل صورت نگیرد.)
  4. ترک ام دی ام ای در کمپ خصوصی. (این مورد بهترین شیوه ترک مخدر ام دی ام ای است زیرا مددجو زیر نظر پزشک و تیم درمانی متخصص به طور شبانه روزی قرار می‌گیرد و از همه نظر شرایط برای درمان کامل مهیا است.)
  5. ترک ماده مخدر ام دی ام ای در کمپ خصوصی vip. (با مراجعه به یک کمپ وی آی پی و بستری شدن در آن، گویی شما برای مدتی در یک هتل پنج ستاره اقامت دارید و با استفاده از امکانات بسیار لاکچری و تفریحات ویژه، در حال درمان هستید.)
مراجعه به کلینیک، درمان در منزل با نظارت پزشک و بستری شدن در یک کمپ ترک اعتیاد خصوصی از راه‌های ترک ام دی ام ای هستند و بهترین آن‌ها، سپردن خود به مرکز خصوصی است.
مراجعه به کلینیک، درمان در منزل با نظارت پزشک و بستری شدن در یک کمپ ترک اعتیاد خصوصی از راه‌های ترک ام دی ام ای هستند و بهترین آن‌ها، سپردن خود به مرکز خصوصی است.

مشاوره ترک ام دی ام ای در مرکز خصوصی

کسب مشاوره ترک ام دی ام ای در مرکز خصوصی یکی از لازمه‌های بسیار جدی قبل از آغاز نمودن درمان است. با این کار، متخصصین مراکز ترک اعتیاد با تمام شرایط جسمی و روحی مددجو آشنا می‌شوند، بهینه‌ترین روش درمان را تشخیص می‌دهند و داروهای متناسب با وضعیت او را تجویز می‌کنند.

برای دریافت مشاوره فوری درباره ترک ام دی ام ای با شماره 09198014360 تماس حاصل فرمایید.

برای شروع جلسات مشاوره و بستری شدن در کمپ کوهیار جهت ترک ام دی ام ای به نشانی زیر مراجعه کنید:

تهران پارس، فلکه دوم، بین دوم و سوم، خیابان 182 رحیمی طارمی، نبش مظفری، پلاک 55.

 

آیا مقاله ترک ام دی ام ای (mdma) + عوارض مصرف + راه ترک مفید بود؟

تیم تخصصی کوهیار آماده پاسخگویی به سوالات شما است.

5/5 - (2 امتیاز)

مروری بر مقالات کاربردی