0919-8014360

ساعت پاسخگویی – 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

پاسخگویی از ساعت 9 الی 21

به کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار خوش آمدید.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی کوهیار
برنامه روزانه کمپ ترک اعتیاد

برنامه روزانه کمپ ترک اعتیاد (برنامه غذایی و …) 1403

برنامه روزانه کمپ ترک اعتیاد

کمپ‌های ترک اعتیاد مکان‌هایی هستند که مددجو به آن‌ها مراجعه می‌کند تا روند ترک اعتیاد را به درستی طی کرده و زیر نظر متخصصین حاضر در این مراکز، پروسه درمانی را تکمیل نماید. مسئولین این مراکز جهت بهبود عملکرد خود سعی می‌کنند نقشه راهی را به نام برنامه روزانه کمپ ترک اعتیاد ارائه دهند تا همه کارها مطابق همان پیش بروند و احتمال اصولی انجام شدن وظایف و در نهایت گرفتن بهترین نتیجه بالا برود.

جهت دریافت مشاوره فوری در زمینه برنامه روزانه کمپ ترک اعتیاد با شماره تلفن 09198014360، تماس حاصل نمایید.
تیم مشاوران کوهیار آماده راهنمایی شما هستند.

کمپ ترک اعتیاد خصوصی در تهران
برنامه روزانه کمپ ترک اعتیاد در هر مرکزی با توجه به خدمات و امکانات آن‌ها متفاوت است.
برنامه روزانه کمپ ترک اعتیاد در هر مرکزی با توجه به خدمات و امکانات آن‌ها متفاوت است.

در کمپ ترک اعتیاد چه میگذرد

سوال بسیاری از افراد پیش از ورود که مراکز ترک اعتیاد این است که در کمپ ترک اعتیاد چه میگذرد ؟ برنامه روزانه کمپ ترک اعتیاد متناسب با اوضاع هر فرد مشخص میشود و با در نظر گرفتن شرایط موجود هر یک از مددجویان، ممکن است برنامه‌های هر یک متفاوت باشد.

جهت آگاهی بیشتر جا دارد توضیحات زیر را در اختیار شما قرار دهیم:

  1. برگزاری جلسه‌های روان درمانی گروهی و شخصی.
  2. انجام پروسه سم زدایی و درمان جسم.
  3. تمرین حرکات ورزشی متناسب با وضعیت هر فرد.
  4. تفریحات سالمی نظیر انجام بازی‌های مختلف (بیلیارد، پینگ پنگ و …)
  5. استراحت کافی در محیطی آرام.
  6. استفاده از وعده‌های غذایی مقوی و مخصوص دوران ترک.
  7. چک شدن شرایط جسمی و ذهنی هر مددجو به طور روزانه توسط گروه‌های درمانی باتجربه.
  8. طی شدن جلسات خانواده درمانی.
  9. برگزاری دورهمی‌های گروهی و صحبت راجع به موضوعات انگیزشی.
در کمپ ترک اعتیاد چه میگذرد ؟ سم‌زدایی، روان‌درمانی، دارودرمانی، بازی، استراحت، دورهمی و ... تعدادی از فعالیت‌های داخل مراکز ترک اعتیاد است.
در کمپ ترک اعتیاد چه میگذرد ؟ سم‌زدایی، روان‌درمانی، دارودرمانی، بازی، استراحت، دورهمی و … تعدادی از فعالیت‌های داخل مراکز ترک اعتیاد است.

وسایل مورد نیاز برای رفتن به کمپ ترک اعتیاد چیست؟

یکی از مهم‌ترین وسایل مورد نیاز برای رفتن به کمپ ترک اعتیاد ، مدارک شناسایی هویت شخص است. غیر از این، وسایل و لوازم شخصی نظیر مسواک، حوله، شانه و … از جمله مواردی هستند که مددجو بهتر است به همراه داشته باشد. مانند زمانی که فرد به مسافرت می‌رود و قرار است در یک هتل اقامت داشته باشد.

سایر وسایل مانند مواد غذایی و … نیاز نیستند زیرا در کنار برنامه روزانه کمپ ترک اعتیاد که ارائه می‌شود، تمامی امکانات مورد نیاز جهت اقامتی عالی نیز در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

وسایل مورد نیاز برای رفتن به کمپ ترک اعتیاد
وسایل مورد نیاز برای رفتن به کمپ ترک اعتیاد

برنامه ملاقات در کمپ ترک اعتیاد به چه صورت است؟

برنامه روزانه کمپ ترک اعتیاد  از نظر ملاقات و …، در هریک از مراکز متفاوت است و قوانین خاص خود را دارد ولی در اکثر موارد به این صورت است که در دوره سم زدایی به دلیل بیتابی مددجو، ملاقات امکان پذیر نیست. پس از دوره سم زدایی که فرد احوالات نرمال‌تری دارد، متخصصین شرایط هر یک از آن‌ها را می‌سنجند و در صورت صلاح‌دید، اجازه می‌دهند خانواده و اطرافیان او طبق برنامه هفتگی خاصی به کمپ مراجعه کنند و حدود نیم تا یک ساعت کنار مددجو باشند.

داشتن برنامه ملاقات در کمپ ترک اعتیاد برای بعضی از مددجویان ممکن است کارآمد باشد و برای برخی دیگر تاثیر مثبتی نگذارد و بدون دیدن اطرافیان، احتمال ترک بالاتری داشته باشد. در نهایت پزشکان متخصص با توجه به وضعیت هر یک از مددجویان برنامه ملاقات را تعیین می‌کنند.

ترخیص از کمپ ترک اعتیاد چه موقعی صورت می‌گیرد؟

زمان ترخیص از کمپ ترک اعتیاد برای هر مددجو با توجه به مخدر مصرف شده توسط او، مدت زمان استفاده، مقدار دوز استعمال شده، وضعیت ذهنی و روانی، بیماری‌های زمینه‌ای و … متفاوت است. علاوه بر این موضوع، پاکسازی کامل ذهن مددجو بسیار مهم است و تا بهبودی مطلق صورت نگیرد، احتمال بازگشت به مصرف بالا می‌رود و ترخیص صورت نخواهد گرفت.

مددجویانی که درگیر اعتیاد به مواد حاوی مورفین (تریاک و …) هستند، ممکن است بین 1 تا 1 ماه و نیم زمان نیاز داشته باشند تا ترک کامل را پشت سر بگذارند. برای آن دسته که مواد تحریک‌کننده (شیشه و … ) را مصرف کرده‌اند، ترک حدودا 1 ماه و نیم تا 3 ماه طول میکشد و افراد درگیر اعتیاد به قرص‌ها حتی سه ماه الی شش ماه می‌توانند پروسه درمانی را داشته باشند.

یکی دیگر از عوامل مهم در ترخیص مددجو، نوع کمپی است که در آن حضور دارد. در کمپ‌های اجباری، باید پس از تمکیل دوره درمانی و کسب اطمینان از بهبودی کامل، فرد به خانواده تحویل داده شود ولی اگر به خواسته‌ی خود کمپ را انتخاب کرده باشد، پس از پایان پروسه درمان و رسیدن به حالت طبیعی، مرخص خواهد شد.

برنامه ملاقات و ترخیص از کمپ ترک اعتیاد بستگی به مرکزی که در آن حاضر شده‌اید، دارد و در هر یک متفاوت خواهد بود. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر با شماره 09198014360 تماس بگیرید.
برنامه ملاقات و ترخیص از کمپ ترک اعتیاد بستگی به مرکزی که در آن حاضر شده‌اید، دارد و در هر یک متفاوت خواهد بود. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر با شماره 09198014360 تماس بگیرید.

مشاوره برنامه و روند درمان در کمپ

دریافت مشاوره برنامه و روند درمان در کمپ باعث آگاهی کامل شما نسبت به پروسه ترک خواهد شد که همین موضوع می‌تواند انگیزه شما جهت پیشبرد این مسیر را بالاتر ببرد.

برای دریافت مشاوره تلفنی درباره برنامه روزانه کمپ ترک اعتیاد ، می‌توانید با شماره 09198014360 تماس حاصل فرمایید.

جهت اخذ مشاوره حضوری به نشانی زیر مراجعه نمایید:

تهرانپارس، فلکه دوم بین دوم و سوم، خیابان 182 رحیمی طارمی، نبش مظفری، پلاک 55.

آیا مقاله برنامه روزانه کمپ ترک اعتیاد (برنامه غذایی و …) 1403 مفید و کارآمد واقع شد؟

آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)

مروری بر مقالات کاربردی